Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

sami1024 sanoi:Kyllä ainakin IF:llä on edelleen liikennevakuutusehdoissa määritetty lähtöbonus, vuosittainen nousutaulukko ja määrittely miten vahingot vaikuttavat. Mutta siinä JariMutikainen on väärässä tuossa esimerkissään, että seisonta-ajallisesti vakuutetun pyörän pitää olla liikennekäytössä 90pv vakuutuskauden aikana, eikä kalenterivuoden aikana. Eli jos ostaa pyörän 1.7. niin vakuutuskausi on siitä 12kk eteenpäin, joten bonuksen nousuun riittää vaikkapa se, että pyörä on liikennekäytössä elokuun loppuun ja taas seuraavan vuoden kesäkuun alusta alkaen.
Jonezi sanoi:29v mies, 70% liikenne bonus ja Suzuki GSX-R1000 2011: 1 496,49 € /vuosi osakaskolla IF:ssä.
Nitrous sanoi:Mul oli kai OP:ssa joku 500€/vuosi tohon
JLU sanoi:Itse välistä vertaillut hintoja nettilaskureilla ja soitin IF:iin tarkastaakseni, miten vaikuttaisi nykyisiin vakuutusmaksuihin omavastuun ja kaskon säätö. Siellä asiakaspalvelija totesi, ettei varmaan haittaa jos muutetaan vakuutus uuden sopimukselle? Mulla alkuperäinen sopimus, ehkä vuodelta 2015, tehty ennen uutta vakuutuslakia tms. IF:n uuden vakuutuslain mukainen soppari taas mahdollisti nopeamman bonuskertymän. Sopparin vaihdolla hyppäsi liikennevakuutuksen bonus 30-35% ylöspäin ja kaskonkin maksimi bonus% korkeampi mitä oli vanhassa sopparissa.
juhakoo sanoi:Mies 36v. Turku, cbr1000rr 2006, POP osakasko 609€, 70% bonareilla.
Turva missä tähän asti kaikki vakuutukset oli n. 300€ kalliimpi, joten vaihtoon taitaa mennä. Myyjä ei tullut vastaan.
Onko kokemuksia POP vakuutuksen palvelun tasosta vahinkotapauksissa?
No onneksi se mulla tipahti jotain 300€...lario sanoi:Tuohan ei automaattisesti tarkoita sitä, että vakuutusmaksu alenee.
Jos vanhassa sopparissa on lähtöhinta alhaisempi, niin...
Urpox sanoi:Ihan vaan uteliaana kysyn onko tämän ketjun vastauksista, siis kun kerrotaan mitä ite maksaa, ollut jollekin kullanarvoista hyötyä?
Samaa olen ihmetellyt muilla foorumeilla kovin suositusta ”sähkönkulutuksesi vuodessa” - ketjuista.
Juu, ei minun näitä ole pakko lukea, jos sitä ehdotatte...
Urpox sanoi:Ihan vaan uteliaana kysyn onko tämän ketjun vastauksista, siis kun kerrotaan mitä ite maksaa, ollut jollekin kullanarvoista hyötyä?
Samaa olen ihmetellyt muilla foorumeilla kovin suositusta ”sähkönkulutuksesi vuodessa” - ketjuista.