• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Vakuuttakaa minut, miksi CBR1000F :-)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ppk
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Hyvää Hondassa on tasaisen luonteen lisäksi myös se, että siitä on sitten aikanaan helppo luopua, vaikkapa vaihdossa moottoripyörään. Liikkeet hyvittävät niistä periaatteessa ihan hyvin. Myös Moto-Rauma.

Ostin itse elämäni ensimmäisen "oikean" moottoripyörän 10.3,
CBR 1000F vm- 92 n. 2 kk harkittuani ks.pyörää.

Pyörällä on ajettu 37100 km joista olen tällä viikolla itse ajanut n. 90km.

Tämän lyhyen kokemuksen perusteella olen erittäin tyytyväinen pyörääni.

Toivon samaa myös Nickkille
062802moto_prv.gif

Ostin itse elämäni ensimmäisen "oikean" moottoripyörän 10.3,
CBR 1000F vm- 92 n. 2 kk harkittuani ks.pyörää.

Pyörällä on ajettu 37100 km joista olen tällä viikolla itse ajanut n. 90km.

Tämän lyhyen kokemuksen perusteella olen erittäin tyytyväinen pyörääni.

Toivon samaa myös Nickkille
062802moto_prv.gif
Oulussa veholle toi vanha herrasmies mersun vaihtoon, ajettu oli yli 900 000 km, meinas ettei oo mittaria rukattu
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
033102beer_1_prv.gif

Pirustako näistä tietää
confused_orig.gif
jos on hyvä niin se on hyvä ...niinku mullakin
033102beer_1_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

Hyvää Hondassa on tasaisen luonteen lisäksi myös se, että siitä on sitten aikanaan helppo luopua, vaikkapa vaihdossa moottoripyörään.
Hyvä kommentti
biggrin.gif
Onneksi en ole merkkirajoittunut. Pyörän valitsen käyttötarpeen, budjetin ja pyörän kunnon perusteella, tuossa järjestyksessä. Pyörään laittamani euromäärän rajallisuuden vuoksi pyörän kyljessä voi sitten oikeastaan lukea mitä vain ja värinä olla mitä vain. Se on ihan toissijainen asia
sport05.gif

Sitten jos hankkisin oikeasti uudehkoa pyörää ja puhutaan kolmin-nelinkertaisista euromääristä, niin ehkä värillä, merkillä ja mahdollisella jälleenmyyntiarvon säilymisellä voisi jo ollakin merkitystä.

PPK

Back