Eikös ne maksut taas vuoden vaihteessa nousseet aikalaillasanoi:Vahinkovakuutusyhtiöt kasvattivat viime vuonna merkittävästi liikevoittoaan
http://www.mtv3.fi/uutiset/talous.shtml/arkistot/talous/2005/04/362565
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikös ne maksut taas vuoden vaihteessa nousseet aikalaillasanoi:Vahinkovakuutusyhtiöt kasvattivat viime vuonna merkittävästi liikevoittoaan
sanoi:Osaltaan vahinkovakuuttajien tilannetta vahvisti vahinkojen vähäisyys.
No, kai se liikevoitto nousee huomattavasti kun korottaa vakuutusmaksuja 10 % (nimimerkillä kokemusta on tältä keväältä auton ja prätkän osalta) ja rajaa vakuutusehdoissa korvauspiirin ulkopuolelle merkittävimmät kustannukset aiheuttavat vahingot. Pecos Bill- lehteä lainaten: Kuolema gringoille!Eikös ne maksut taas vuoden vaihteessa nousseet aikalaillasanoi:Vahinkovakuutusyhtiöt kasvattivat viime vuonna merkittävästi liikevoittoaan![]()
http://www.mtv3.fi/uutiset/talous.shtml/arkistot/talous/2005/04/362565
Eikös se niin oo jotta pankit omistaa wakuutusyhtiöt ja wakuutusyhtiöt omistaa pankit.........Miksiköhän tälle alalle ei saada ulkomaisia yrityksiä...olen haistavinani pienimuotoisen monopolin...tai ainakin keskenään tuntuvat välttävän hintakilpailua!?
Olettepas, hyvät ystävät, hyvä uskoisia. Kyllä pyrokratiassa ja politiikassa menoja ja kuluja keksitään, vaan on täysin kaksi eri asiaa: Mihin ne rahat menevät kuin, mihin niiden väitetään menevän.Toisaalta, eikös tuossa uutisessa kuiteskin ihan selvästi sanottu että yhtiöt maksavat korvauksina ja kuluina enemmän kuin asiakkailta maksuina saavat.
"
kulusuhde kohentui 114 prosentista 102 prosenttiin. Kun luku on sata, maksut riittävät kattamaan korvaukset ja vakuutusten hoidosta syntyvät kulut
"
Ei sillä että mp-vakuutusmaksut mielestäni liian halpoja olisivat...
sanoi:Miksiköhän tälle alalle ei saada ulkomaisia yrityksiä...olen haistavinani pienimuotoisen monopolin...tai ainakin keskenään tuntuvat välttävän hintakilpailua!?
Mites Tappiola? Sehän oikein mainostaakin että "asiakkaiden omistama" = jonkinlainen osuuskuntamuotokoOman käsitykseni mukaan vakuutusyhtiöiden (ainakin pörssinoteerattujen) voitot päätyvät paljon jalompaan tarkoitukseen eli omistajille osinkoina ja osakkeen arvon nousuna. Ei kun Pohjolaa ja Sampoa ostamaan, niin saa vähän maksupalautusta![]()
![]()
Se, ettei ulkomaista kilpailua ole, on kartellille luonteenomaista.Miksiköhän tälle alalle ei saada ulkomaisia yrityksiä...olen haistavinani pienimuotoisen monopolin...tai ainakin keskenään tuntuvat välttävän hintakilpailua!?
Eiks Veritas ole Saksalainen/Ruåttalainen yritysMiksiköhän tälle alalle ei saada ulkomaisia yrityksiä...olen haistavinani pienimuotoisen monopolin...tai ainakin keskenään tuntuvat välttävän hintakilpailua!?