• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Vakioputkien avarrus vai uudet sliparit?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Käppyrä
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Onko kukaan modannut vakiputkia vain poistamalla katalysaattorin?
Jos on - niin vaikuttiko miten äänimaailmaan?

Mitä netistä lueskellut, niin kuulema hiukan liian kovat äänet tulee jos purkaa sisältä rojut pois ja korvaa reikäputkella ja villalla. Pitäisi kuitenkin pitää mökätaso jotenkin siedettävällä tasolla.

Mistäs ootte putkia hankkineet muuten?

Älä vaan tee vastaamista liian helpoks, kertomalla mistä pyörästä on kyse? :polonen:

Heippa!

Malli olis kyllä ihan mukava tietää, mutta ei nyt kai niin olennainen itse kysymyksen kannalta :D

Jos minä olisin sinä niin kyl mä hankkisin ihan erikseen sliparit!! Niitä saa aikalailla käytettynäkin ja maailmalta tosi sopuhintaan... Muunmuassa MIVV:iltä saa tosi hyvään hintaan e-hyväksyttyjä rännejä ja oman kokemuksen pohjalta voin suositella!

Näiden nykyisten ja luultavasti vain kiristyvien säädösten nojalla kannattaa omistaa jotkin hyväksytyt röörit omaan mopoon... jos "suolestat" ne orkkis pöntöt niin ne ei takuulla mene läpi vaikka siin kuinka on se e-leima!

Itellä on tällähetkellä http://www.sc-project.com/aprilia_rsv_04_08_photogallery_gp_line.htm tollaset rännit (e-hyv.)!

Äänimaailma muuttuu kyllä hyvin radikaalisti siitä alkuperäisestä ruohonleikkuriäänestä oikeaksi moottoripyöräksi niinku pitääkin :;):

Mut mun mielipide on äänien ja ulkonäönkin puolesta, et ota erilliset e-hyv. sliparit!! Painokin putoo monta kiloa!

Käppyrä sanoi:
Onko kukaan modannut vakiputkia vain poistamalla katalysaattorin?
Jos on - niin vaikuttiko miten äänimaailmaan?

Mitä netistä lueskellut, niin kuulema hiukan liian kovat äänet tulee jos purkaa sisältä rojut pois ja korvaa reikäputkella ja villalla. Pitäisi kuitenkin pitää mökätaso jotenkin siedettävällä tasolla.

Mistäs ootte putkia hankkineet muuten?

Hahah.

Totta, kyllähän tuo vähän helpottaa kun tietää että minkämoisesta mopedista puhutaan! :)

2006 RSV Factory olisi kyseessä. :)

Back