Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla taas tapiola lupas vakuuttaa kilokixun 3700e seisonta ajattomalla vs pohjantähti n900eVertailin mahdollista tulevaa pyörää nykyisen vakuutusyhtiön(Tapiola) ja pohjantähden kesken.
Tapiolasta täyskasko irtoaa noin 950€/vuosi, pohjantähdestä vaikuttavalla 3640 eurolla.![]()
![]()
Taidanpa siirtää rahani pohjantähdelle, kyllähän tuon täytyy olla hyvä paikka, kun noin paljon uskaltaa pyytää.![]()
Arvallako ne niitä vetää, vai mitä perkelettä?Mulla taas tapiola lupas vakuuttaa kilokixun 3700e seisonta ajattomalla vs pohjantähti n900eVertailin mahdollista tulevaa pyörää nykyisen vakuutusyhtiön(Tapiola) ja pohjantähden kesken.
Tapiolasta täyskasko irtoaa noin 950€/vuosi, pohjantähdestä vaikuttavalla 3640 eurolla.![]()
![]()
Taidanpa siirtää rahani pohjantähdelle, kyllähän tuon täytyy olla hyvä paikka, kun noin paljon uskaltaa pyytää.![]()
![]()
Vertailin mahdollista tulevaa pyörää nykyisen vakuutusyhtiön(Tapiola) ja pohjantähden kesken.
![]()
LÄÄKKEET!!!Vertailin mahdollista tulevaa pyörää nykyisen vakuutusyhtiön(Tapiola) ja pohjantähden kesken.
![]()
Tuolla:Onkos kukaan selvittänyt Pohjantähden rata-ajon omavastuita, niitä aiemmin jo kysyttiin?
Mitä tarkoitat tuolla: "Ilmarisen vahinkovakuutusyhtiö"?Ilmarisen vahinkovakuutusyhtiö, joten ei sitä nyt ainakaan pieneksi voi sanoa.... Kyllä on toiminut ainakin minun kohdallani moitteettomasti.Onko kyseisestä yhtiöstä kokemusta? Toimiiko homma siellä? Ei ilmeisesti kovin iso yhtiö tämä... Tarjosivat nimittäin edullisimman vakuutuksen busaan, kun kilpailutin...![]()
Aku Ankka.....vai trolli......Itsellä huonoja kokemuksia ko yhtiöstä. ostimme ralliauton kaverin kanssa ja seuraavana yönä ko rottelo varastettiin.
Ko yhtiö korvasi vain normaalin starletin hinnan. sanoivat että jos olisivat tienneet kyseessä olevan raliauton eivät olisi vakuuttaneet lainkaan.
Mikä tästä tekee huonon kokemuksen on se että vakuutuksen myi entisen omistajan eno joka oli töissä ko yhtiössä. Eli tiesi san tarkkaan mitä vakuutettiin.
Ei suostunut todistamaan yhtiötä vastaan eli uudet ostajat ( minä ja kaveri ) kärsittiin aikapaljon ko jutussa.