En viitannut tuossa suoraan vaimoosi vaan poimin vaan tuon kommentin ja kuten alussa lukee "aiheen vierestä.."Joe sanoi:Mistä päättelet että vaimo oli juuri aloittanut tai ajanut vähän?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En viitannut tuossa suoraan vaimoosi vaan poimin vaan tuon kommentin ja kuten alussa lukee "aiheen vierestä.."Joe sanoi:Mistä päättelet että vaimo oli juuri aloittanut tai ajanut vähän?

. Tänään mennään yhtä ehdokasta katsomaan ja jos olen tutkimustyöni oikein tehnyt niin katotaan ajellaanko sieltä kahdella vekottimella pois vaikka yhdellä mennään. Jos ei näin käy niin jatketaan hakua, kyllä näillä eväillä se hankinta nyt tehdään. Ainakin ajotunteja rouva on jo varailemassa....Pet_M sanoi:Aiheen vierestä...en ole koskaan ymmärtänyt näitä "loppuu potku" kommentteja varsinkin jos sellaisen esittää harrastuksen aloittanut tai vähän ajanut henkilö. Itselleni ei ole vielä tullut vastaan yhtään pyörää josta olisi potku loppunut...ennemmin kuskin taidot ovat olleet se rajoittava tekijä.

)skuikka sanoi:Noinhan se on jos vakavissaan ajelee. Huvikseen tai harrastuksena jos näillä leikkii niin sopiva tehomäärä on se josta on iloa, vaikka sitä ei käyttäisi kuin harvoin. Vaikka se ilo tulisi siitä että vaan tietää että sitä on niin se on mielestäni perusteltua. Siis harrastushommissa.
.taiger sanoi:Minäkin ihmettelen potkun loppumisia. Väkisin tulee mieleen kenen mielestä se loppuu. Itse olen ajellut 250 kuutioisella 50 heppaisella ja potku riitti mainiosti laillisiin ja laittomiin vauhteihin. Nyt kun olen ajellut jonkin aikaa 800 kuutioisella 105 heppaisella niin voi sanoa että potkua on aivan tarpeettoman paljon, ellei nimenomaan tykkää leikkiä. Tangosta joutuu pitämään ihan tosissaan kiinni kun raottaa vähän reilummin.
Tehon mukana nousee käytännössä myös ajoneuvon paino. Siinä(kin) mielessä liiasta tehosta on haittaa.
skuikka sanoi:Tuo 250 homma vaatii jo asennetta. Minulla oli joskus vastaava peli ja olihan sillä hauska vetää "täysii" mutta ei se kovin rentoa ollut muussa ajossa kun se käyttökelpoinen kierrosalue oli hiukka kapoinen.
Nuo aiemmat tehotaivastelijat lie sekoittavat huipputehon ja sen normaaliajossa käytettävillä kierroksilla olevan käyttökelpoisen voiman.
Kyllähän "tyttöpyörä" kusiainenkin kulkee huutoalueella niin perkeleesti mutta paljon rennompi on ajaa kun sitä voimaa löytyy niiltä kierroksilta miltä normaliajossakin käytetään. Ei se välttämättä kovin isoa konetta vaadi mutta jos se sattuu isompi pata olemaan, pakkaa sitä huipputehoakin sitten olemaan. Kannattaa siis muistaa että vaikka niissä lehdissä sitä huipputehoa mainostetaankin, ei se kerro koko kuvaa.
.
.vstrom sanoi:Kilopyörien ihannoijat unohtavat, että pyörän painoon nähden suuri vääntömomentti jo alakierrosalueella aiheuttaa kokemattomalla motoristilla ( ja mikäli uskomme vakuutustilastoja myös kokeneilla, keskimääräistä taitavimmilla) kuljettajilla helposti aiottua suuremman tilannenopeuden.
Lopputuloksena ykkösyy vakavaan mp-onnettomuuteen: mutkassa tieltä suistuminen tai törmääminen vastakkaisella kaistalla liikkuvaan ajoneuvoon.
Toisaalta, mikäli omaa normaalin tulotason, kaasukahvan vahtiminen millin tarkkudella lisää harvan ajonautintoa.
Mutta lisäähän se kahvipöydässä tai netissä respektiä huomattavasti, kun ilmottaa, että kyllähän sitä ainakin tonninen olla pitää.![]()
,
.
Bone sanoi:PS. Ei taida olla kovin montaa... jos yhtäkään tehokasta kaupasta haettavaa nykypyörää
sellaisella pikakaasulla varustettuna, että "milli pieleen" niin homma menee väärään reikään. Oikeesti.
.
vstrom sanoi:Silti se tavallisin, kohtalokas mp-onnettomuus, on liian kova tilannenopeus kaarteessa.
Kuljettajana useimmiten nykyään keski-ikäinen mies, pyörä isokuutioinen.
Tonnari keskikierrosalueella, milli sinne tai toinen tänne on nopeudessa aika montakymmentä nopeuskilometriä.