• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Vaimentimesta naarmut pois?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Julle
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ajattelin keväällä pistää zetorin myyntiin ja vaihtaa vähän pyörän tyyppiä. Parhaiten pyörä mennee kaupaksi, jos vaihdan vakioputkiston takaisin paikoilleen...

Ongelmana on kuitenkin se, että oikeanpuoleisessa vaimentimessa on kohtuu pahat naarmut. Putken pintahan on jotain kiiltäväksi käsitelyä metallia. Missä vaimentimen naarmujen korjauttaminen onnistuisi? Uusi vaimennin maksaa 390 €, joten alle sen pitäisi päästä
smile_org.gif

Tietenkin, jos jollain on ylimääräinen D-mallin zetorin oikeanpuoleinen vaimennin niin olisin kiinnostunut hieromaan kauppaa siitä
smile_org.gif

kuin syvät naarmut on?itekkin kyselin täällä vastaavaa asiaa vähän aikaa sitten,neuvottiin hiomaan+kiillottaan.toimi!tosin mun slipussa ei naarmut oolleet kovin syvät,ehkä2-4mm.vesihiomapapruilla hioin (600-800-1000-1200karkuisilla) ja lopuks kiillotin hiomatahnalla&rättilaikalla.

En juuri nyt muista, onko kuori niitattu kiinni...

Naarmut eivät ole kovin syvät, maksimissaan 2 mm... Naarmujen kohdalta vaimennin on hieman ruosteessa. Pitänee kokeilla tuota hiomisjuttua. Eipä tilanne voi enää mennä pilalle
smile_org.gif

Naarmut eivät ole kovin syvät, maksimissaan 2 mm...
Joopa. Omassa itte tekemässäni änkkärissä on 1,5 mm seinämävahvuista 4,5 tuuman rosteriputkea. Tosi tukevaa, ei naarmuunnu/kolhiinnu pienistä. Alkuperäisissä on luultavasti jopa ohuempaa. 2 milliä syviä naarmuja ei kyllä enää hiomalla häivytetä...  
biggrin.gif
2mm syvä ei ole enään naarmu vaan se pelti on painunut siitä kohtaa...

blush.gif
joopajoo,tuli ehkä "vähän" liioiteltua...ei tosiaan oo paria millia paksumpaa edes tuo kuori
tounge.gif
eli naarmut mun pöntössä oli varmaan O,15-0,5 mm syviä...

blush.gif
joopajoo,tuli ehkä "vähän" liioiteltua...ei tosiaan oo paria millia paksumpaa edes tuo kuori
tounge.gif
eli naarmut mun pöntössä oli varmaan O,15-0,5 mm syviä...
tounge.gif
Olin jo kommentoimassa itekkin... Perkule pitääköhän tässä alkaa itekki vakio pönttöä kiillotteleen jos sattuu konkurssi iskeen eikä saakkaan sliparia tänäkään talvena?
confused_orig.gif
Juhlimistahan ei tietysti voi vähentää, kuka tästä talvesta muuten järjissään selviäis?!?

Back