• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Vaimenninta K3 1000 GSX-R

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JukkaPoika
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
PÖP!

Eli kasailin tuossa ostoslistaa odottavaan kikottimeen ja heräsi kysymys.
Kaverin K2:ssa oli muistaakseni K6:sen Yoshin joku japan edition lyhyt piippu väkerretty kiinni. Eli löytyyköhän tuohon K3/K4 malliin joltain valmistajalta tällaista MotoPG tyylistä pönttöä? Micronilla tällainen on mallistossa mutta ei K3/K4:seen. Vai pitääköhän yrittää itse soveltaa kiinnikkeet sun muut jotta saa kiinni. Toinen vaihtoehto on lyhentää tuota nykyistä Yoshin pönttöä..???

HÄRRE GUD!!! Tuohan on komee..pitää varmaan laittaa tilaten..  
inlove.gif

edit: Tai on tuo ainakin VAHVA vaihtoehto..

HAHAHHA!!! Eihän tossa racefitin systeemissä ollu kun huilu, ei varmaan minkäänlaista vaimennusta
biggrin.gif

Täytyy kyllä sanoa, että oli perkeleen komia! Hintakin oli aika edukas, ja paino..alle kilon!!! Mitähän tuo +VAT meinaa?

edit: kappas, niinhän tuossa sanotaan että extremely loud, only for off-road use

m4:ltä löytyy kans saman tyylistä putkea ainakin k5-6 malliin,ehkä sopii myös k3n? klixx
ja tälläsen veli väsäs mulle klik
Onkoha kellää mitää kokemusta noita m4 putkista..?
Alko tekee mieli kovasti tuota pikkupätkää..mustana *nams*
Mahtaakohan olla paljo desibelejä..?
mun mielestä gixxer.com:issa on juttua noist m4:n putkista.haulla varmaan tärppää..
ja youtubesta löytyy jottain videoita m4 600 gixerissä

m4:ltä löytyy kans saman tyylistä putkea ainakin k5-6 malliin,ehkä sopii myös k3n? klixx
ja tälläsen veli väsäs mulle klik
Onkoha kellää mitää kokemusta noita m4 putkista..?
Alko tekee mieli kovasti tuota pikkupätkää..mustana *nams*
Mahtaakohan olla paljo desibelejä..?
mun mielestä gixxer.com:issa on juttua noist m4:n putkista.haulla varmaan tärppää..
ja youtubesta löytyy jottain videoita m4 600 gixerissä
Joo, pari pätkää näytti löytyvän kilosen kikuttimen kohdalta..
mut eipä noista selviä paljon desibelejä..että tuleeko porttikielto Ahvenisto/Alastarolle...
smile_org.gif

Mut pitääpä laitella mailia Ruottin suuntaan ja kysyy..

Lainaan topitsaa, saako K3/4:seen yoshi japania (koko putkea?) lyhyellä vaimentimella? Onko saatavilla mallikohtaista vai ovatko näkemäni olleet K5/6 malleihin tarkoitettuja mutta tee-se-itse meiningillä asennettuja? vai meneekö se seku laittaa vaan?

eeeedit: kyllä se K5/K6 mallin rööri menee. yhtä kannaketta pitänee modata.

Back