• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Vaihtuuko ZZR1400? Ja jos, niin mihin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja zetor1400
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Viime kesänä Suomeen taisi tulla noin 100 zetoria. Ajattelin näin pitkien pyhien kuluksi selvitellä, moniko niistä on vaihtumassa.

Aiheuttaako se paljon kohua aiheuttanut alaväännön puute vaihtoja?

Itse ajoin zetorilla yli 20000 km viime kesänä. Ajokausi oli tosi mukava: pysyin hengissä, en telonut ketään enkä saanut edes sakkoja.

Näillä näkymillä ajan itse ensi kesänäkin zetorilla, mutta väri saattaa vaihtua. Laukut kyllä pitäisi saada jostain, ulkomaille pitää päästä 2 päällä.

Eli kysymys kuuluu zetorikuskeille: moniko vaihtaa?

062802moto_prv.gif
sport05.gif

Ei vaihdu ainakaan muutamaan vuoteen. Alapäätä olisi tarkoitus näpelöidä ensi kaudeksi.
062802moto_prv.gif

Eikö tuossa kysytty että JOS vaihtaa niin mihin ?
tounge.gif
Noinhan otsikossa kysyttiin, mutta tekstissä itsessään kysyttiin, että "Eli kysymys kuuluu zetorikuskeille: moniko vaihtaa?"....
033102bebe_1_prv.gif
Eli kysymys ei siltikään koske "ei vaihtjia"
033102bebe_1_prv.gif
Ei koskekkaan "ei vaihtjia", vaan koskee "ei vaihtajia"!!! Ollaanpa tarkkoina siellä!
033102bebe_1_prv.gif

PS. Otathan Matso huumorilla...
wink.gif

tounge.gif
Noinhan otsikossa kysyttiin, mutta tekstissä itsessään kysyttiin, että "Eli kysymys kuuluu zetorikuskeille: moniko vaihtaa?"....
033102bebe_1_prv.gif
033102bebe_1_prv.gif
Ei koskekkaan "ei vaihtjia", vaan koskee "ei vaihtajia"!!! Ollaanpa tarkkoina siellä!
033102bebe_1_prv.gif

wink.gif
Kerkesin jo kasvattaa puutarhan sieraimeen....joten mä virtuaalimökötän nyt
mad.gif

eek.gif

tounge.gif
033102bebe_1_prv.gif
033102bebe_1_prv.gif
033102bebe_1_prv.gif

wink.gif
mad.gif

eek.gif
Ihan vapaasti . Vaikka vähän kauemmankin aikaa !

Tämän kattavan otoksen perusteella alapään väännön puute ei haittaa zetorilla ajavia. Ainakaan niin paljon, että jokin toinen kiinnostaisi enemmän.

Busasta emme välitä, Bemariin emme vaihda, ajakaamme siis zetorilla
062802jumpie_prv.gif
062802moto_prv.gif

tounge.gif
033102bebe_1_prv.gif
033102bebe_1_prv.gif
033102bebe_1_prv.gif

wink.gif
mad.gif

eek.gif
Ihan vapaasti . Vaikka vähän kauemmankin aikaa !
Sarkasminlukutaito on näköjään lahja jota kaikille ei ole suotu
wink.gif

Back