• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Vaihtuuko pyörän tyyli vaihtaessa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja leijona59
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Honda Z50J->Aprilia Europa->Yamaha FZS600->Suzuki DRZ400SM on ollu mun kehityskaari.

Mopo oli mitä oli, kevarin tyylisuunta oli naku mutta kyykky. Fasun tyylisuunta vaihteli fighterin, touring-peruspyörän ja nakukyykyn välillä ja uusin on supermoto. Tai katumoto.

No, seuraava on ehkä joku kevyt matkaenskatyyppinen tyyliin kotarin adventure jos ainoana pyöränä olis.

Mopo-trial-crossi-naku-custom-kyykky seuraavaksi s-moto tai sportti/matkap. Elämän kiertokulkua ei voi pysäyttää. Eläkkeellä viritellään taas pappista...

Suzuki GSX750F vaihtuu 3 päivän ja 20 tunnin kuluttua 750R:ään
062802jumpie_prv.gif
Pää edellä jatkossakin...

"Kaikkea pitää kokeilla, paitsi kustomia ja anoppia,"

hyvin sanottu. Customia ei kirveelläkään. Jos jotain perinteistä haluaa, niin iso naku.

Kyllä lähtee busa nyt vaihtoon, tonninen gixeri tilalle.. kokeillaan nyt sillä sitten vähän aikaa.
Sitten odotellaan uutta b-kingiä jos vaikka rantautuis ens syksyksi Suomeen. Jos ei niin vois välillä kokeilla vaikka 1800:sta Intruderia. Mikäs sen hauskempaa kuin välillä vaihdella mopoja.. Kun ei nyt satu oleen fyrkkaa pitää seitsemää erilaista tallissa...
cool.gif

Ajelut aloitin matkapyöräluokkaan kuuluvalla Honda CB750K täyskatteellisella versiolla, josta siirryin ehkä hieman sattumalta nakuversio Sevenfiftyyn. Ja oli hankala totutella jatkuvaan viimaan, kun oli tottunut katteen suojaan... Enkä ole siihen vieläkään tottunut vaikka takana on jo viisi ajokautta/runsas 50 tkm nakupyörällä. Muutama vuosi sitten pidin selvänä, että seuraava pyörä on Blackbird ja sitä olen käynyt kokeilemassakin. Mutta, mutta... Ajatukset ovat muuttuneet ja olen miettinyt omien ajamiseni luonnetta: runsaasti "nurkkapyöritystä" lähiseudulla, 10% rata-ajoa, vain satunnaisesti pidempää matkareissua. Eli sporttinen matkapyörä ei ole paras kompromissi huolimatta kunnon moottoritehosta yms. teknisestä puolesta. Koska jonkinmoista suojaa ajoviimalta pitää löytyä, löytyy seuraava pyörä vartti/puolikatteellisten mallien joukosta. Matkaendurot olisivat ehkä toinen vaihtoehto, mutta pari seikkaa epäilyttävät: pyörien paino ja lisäksi ne ovat uskomattoman rumia ilmestyksiä
crazy.gif

Customia en varmaan tule koskaan hankkimaan, kyykkypyörä rata-ajoa varten on kyllä mahdollinen...

Customilla ajelen ja seuraava voi olla matkasportti. Kyykky ei tulis mieleenkään. Kaikissa mopotintyypeissä kumminkin on omat mielenkiintoiset puolensa.

Koska en ole yksisilmäinen kyklooppi enkä tulevaisuuden ennustaja niin vannomaan en mene minkään nimiin saatikka tyrmäämään mitään vaihtoehtoa
cool.gif

Aina niissä on ollut vaan 2 rengasta ja polttomoottori. Jos pitäisi tyyliä vaihtaa niin olisi 3 pyörää ja suihkumoottori.

Hehheh vastaan itse aloittamaani keskusteluun
tounge.gif

Juu siis Customi vaihtui isolohko naku suitsaan
wink.gif

Tuskinpa tulee enään kustomi ainakaan hankittua , ihan ok mopo mutta ei ole vaan mun juttu
wink.gif

Pieni hienosäätö voisi olla paikallaan. Vähän kevyempää tekis mieli, mutta kun ajaa jollain muulla, alkaa oma tuntua taas niin hyvältä, en tiedä...

Ei ole vaihtunut kuin kerran.Pappatuntsan vaihdoin nakuhondaan. Sama tyyli on säilynyt yli kolmekymmentä vuotta.Taitaa johtua itsepäisestä luonteesta.
buttrock.gif

Katettu-custom-naku-katettu-katettu-naku varttikatteella-naku varttikatteella. Seuraavasta ei oo tietoa kun olen tykästynyt tuohon nykyiseen.

Back