Ei löytynyt remmiä varaosaliikkeestä. Mahdollisesti olis tosiaan joutunut tilaamaan isomman määrän, eikä siis halunnut ottaa ducatin osia varastoon ymmärrettävistä syistä.Olis hieno juttu jos saisit tiedot.sanoi:Kohta kun alkaa olla huolto ajankohtista, ajattelin josko sais vähän oikaistua tarvikeosien etsinnässä.
Eli mikähän noiden jakohihnojen tuonenumero on? Näkyikö alup. hihnoissa muuta tietoa kuin Gates, tai oletko muuten selvittänyt asiaa?
Perhana, kun ei oo tarvinnu mitään huoltaa pitkään aikaan, niin on unohtunut koko asia. Yritän vaikka tällä viikolla ehtiä käymään naapurissa olevassa varaosaliikkeessä. Jätin sinne kesällä malliksi yhden hihnan ja kauppias lupasi selvittää saatavuutta. Epäili jonkun dieselvehkeen jakopumpun hihnan olevan samanlainen. Pitääpä kysellä. Lupasi myös, että mittojen perusteella löytyy ilmanputsari edullisesti championilta, joten otan sen samalla heti kun ehdin sinne käymään. Ilmottelen sitten lisää.
Itse olen myös varautunut käyttämään ystävällisen varaosakauppiaan palveluhalukkuutta hyväkseni, eiköhän kevääseen mennessä löydy.
Vanha ilmanputsari ei tietenkään ollut mulla mukana kun kävin kaupoilla, joten sitä en vieläkään saanut. Tässä syksyn aikana sen kuitenkin hommaan.
Vähän venyy nää huoltohommat näin kun ajokausi on ohi, eikä ole kiirettä.