Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siitä nokkaketjun kahinasta pääsee, kun vaihtaa kiristäjän. Alkuperäinen toimii öljynpaineella. Alakierroksille saa tehot glpro atrella (125 ekuu). Mukana tulee erillinen vaihdenäyttö. Tai sitten ottaa toisioläpät pois. (maksaa puolen tunnin työn). Mulla on Viaberin Harrin säätämänä maantiellä menny 6-7. Sit kun kääntää kahvaa kunnolla niin alkaa hörinä käydä tankissa. Ite olen Kawa immeisiä ja ostin zetorin tehot mielessä, mutta en ole vielä keksinyt moitittavaa muussakaan toiminnassa. Ulkonäkö paranee paljon(minun mielestä) kun pistää vaikka teipillä jotain raitoja tai vastaavaa siihen tyhjään kohtaan kawan tekstin alle. Suosittelen. (missäs kaikki busa-ukot luuraa, kun ei ole tullu keskusteluun mukaan?Jooo, kyyyylllää.
Kannattaa jos saapi sopuhintaan. Näkyy olevan aika sitkasta tuo zetorien myynti jos nettimotoon on uskominen, johtuuko sitten hinnoista vai yleisestä masennuskaudesta, tiedä häntä.
Itse vaihdoin keväällä xx zetoriin ja ei oo harmittanut. Kymmen vuotta uudempi suunnittelutyö tekee ihmeitä pyörän ominaisuuksille. Jos listais plussia ja mahdollisia (?) miinuksia niin
+jarrut
+keveämpi ajettava
+tehokkaampi (varauksin)
+monipuolinen mittaristo
+ulkonäkö
-himpun kyykympi ajoasento, en osaa sanoa miten, mutta tuntuu
-alakierroksilla suitsittu liikaa tehoja (" 07 malli itellä)
-samat nokkaketjun kahina kylmänä kuin hondassa (!?)
-kuluttaa enempi kuin xx
-ulkonäkö
Nämä tällä erää.
Eihän busamiehet kawa-forumia lueSiitä nokkaketjun kahinasta pääsee, kun vaihtaa kiristäjän. Alkuperäinen toimii öljynpaineella. Alakierroksille saa tehot glpro atrella (125 ekuu). Mukana tulee erillinen vaihdenäyttö. Tai sitten ottaa toisioläpät pois. (maksaa puolen tunnin työn). Mulla on Viaberin Harrin säätämänä maantiellä menny 6-7. Sit kun kääntää kahvaa kunnolla niin alkaa hörinä käydä tankissa. Ite olen Kawa immeisiä ja ostin zetorin tehot mielessä, mutta en ole vielä keksinyt moitittavaa muussakaan toiminnassa. Ulkonäkö paranee paljon(minun mielestä) kun pistää vaikka teipillä jotain raitoja tai vastaavaa siihen tyhjään kohtaan kawan tekstin alle. Suosittelen. (missäs kaikki busa-ukot luuraa, kun ei ole tullu keskusteluun mukaan?Jooo, kyyyylllää.
Kannattaa jos saapi sopuhintaan. Näkyy olevan aika sitkasta tuo zetorien myynti jos nettimotoon on uskominen, johtuuko sitten hinnoista vai yleisestä masennuskaudesta, tiedä häntä.
Itse vaihdoin keväällä xx zetoriin ja ei oo harmittanut. Kymmen vuotta uudempi suunnittelutyö tekee ihmeitä pyörän ominaisuuksille. Jos listais plussia ja mahdollisia (?) miinuksia niin
+jarrut
+keveämpi ajettava
+tehokkaampi (varauksin)
+monipuolinen mittaristo
+ulkonäkö
-himpun kyykympi ajoasento, en osaa sanoa miten, mutta tuntuu
-alakierroksilla suitsittu liikaa tehoja (" 07 malli itellä)
-samat nokkaketjun kahina kylmänä kuin hondassa (!?)
-kuluttaa enempi kuin xx
-ulkonäkö
Nämä tällä erää.)![]()
osta -08 malli!!!Lisätään tähän ketjuun vielä, että mitä tämä poika saa jos vaihtaa VFR:n ZZR:ään? Nyt on vaan älytön kuume ja pari -06 mallia olisi kiikarissa. Kehukaa ja haukkukaa!
Ei taida yltää. Mitä eroja 06- ja 08-malleissa? Muutakuin se kiistelty huono alavääntö.osta -08 malli!!!Lisätään tähän ketjuun vielä, että mitä tämä poika saa jos vaihtaa VFR:n ZZR:ään? Nyt on vaan älytön kuume ja pari -06 mallia olisi kiikarissa. Kehukaa ja haukkukaa!
Täh, eikös tässä ollut kyse moottoripyöristäMitäs jos vaihtaisit Bemariin?
Bemari ostetaan viidenkympin villityksen aikoihin! Viel parikyt vuotta siihenMitäs jos vaihtaisit Bemariin?
Eikös se K1300S kuitenkin edes jossain määrin muistuta moottoripyörää?Täh, eikös tässä ollut kyse moottoripyöristäMitäs jos vaihtaisit Bemariin?![]()
Huomenna lähdetään kartuttamaan kokemuksia pyörästä, länsirannikolta itärajalle ja siellä pörräilyä ja sunnuntaina takaisin.Valaisehan meitä kokemuksilla, jahka niitä zetorin kanssa karttuu. Jostakin syystä ko. pyörä on parin vuoden äimistelyn jälkeen alkanut näyttää ihan kivalta. Saattaa hyvinkin olla vaihtoehtojen joukossa, jahka nykyistä peliä joskus päivitellään uusiksi.