Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jäi mietityttämään toi asia. Eikös se kaikissa vehkeissä pyöri sisäänmenoakseli koneen kierrosten mukaan? Eikös laatikko ja kone oo ikäänkuin yhtä puuta kun kytkin on kiinni? Ja ainaki kaikki mun ajamat pyörät on vaihtanu vaihteita raakana ihan kivasti (pelkkiä japsipyöriä).Ompi pienehkö pakko käyttää kytkintä. Laatikon sisäänmenoakseli pyörii tuossa keppihevosessa samaa vauhtia kuin konekin, niin veto on katkaistava. Vois olla, ettei tarvitsisi syksyllä vaihtaa enää yhtäkään vaihdetta jos väkisin sorvaisi pykälät tupaan. Hyvin kyllä kerkeän näinkin.![]()
Kuten myös italian ja amerikan twinit. Eiköhän se onnistu millä vaan, kunhan osaa laskea kaasua sopivasti.Ja ainaki kaikki mun ajamat pyörät on vaihtanu vaihteita raakana ihan kivasti (pelkkiä japsipyöriä).
Ei pyöri. Kaikissa moottoripyörän moottoreissa, joissa kampiakseli on poikittain rungossa (Rivikoneet 2-6 sylinteriset ja lähes kaikki v-koneet), on kampiakselin ja laatikon välissä alennusvaihde. Tällöin laatikko pyörii 2-6 kertaa kampiakselia hitaammin. Moto Guzzissani ja useimmissa vanhemmissa boxeri-Bemareissa, ei ole erillistä ensiövetoa moottorin ja laatikon välillä => loota pyörii samaa vauhtia kuin kampurakin.Jäi mietityttämään toi asia. Eikös se kaikissa vehkeissä pyöri sisäänmenoakseli koneen kierrosten mukaan? Eikös laatikko ja kone oo ikäänkuin yhtä puuta kun kytkin on kiinni? Ja ainaki kaikki mun ajamat pyörät on vaihtanu vaihteita raakana ihan kivasti (pelkkiä japsipyöriä).
käytän aina kytkintä, kun pitää itse noi laatikot huoltaa ja maksaa jos hajoo.