- Sijainti
- Jaa mää vai?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei ainakaan nuo kilpailevat mallit mene.Fiksun näkönen vekutin. Meneekö tuo sekasin jos vaihtaa kytkin pohjassa vaikka 2 pykälää pienempää ?
Kyllä ainakin tässä vanhemmassa topicissa olis kerrottuna että meneepi sekaisin... KliksEi ainakaan nuo kilpailevat mallit mene.Fiksun näkönen vekutin. Meneekö tuo sekasin jos vaihtaa kytkin pohjassa vaikka 2 pykälää pienempää ?
Sillon pitää olla vaihteistossa anturi, joka kertoo mikä vaihde.Itse ole etsinyt semmosta joka ois viisaampi siinä suhteessa että kun tulee aika monesti laitettua 2 pykälää pienempää ilman että käyttää vetoa päällä välillä niin se vieläkin ymmärtäisi mikä vaihde on päällä.
Itse kanssa väsäilin tuollaisen 7-segment näytön. Ei ole vielä pärrässä kiinni, joten toimii siis teoriassaSillon pitää olla vaihteistossa anturi, joka kertoo mikä vaihde.Itse ole etsinyt semmosta joka ois viisaampi siinä suhteessa että kun tulee aika monesti laitettua 2 pykälää pienempää ilman että käyttää vetoa päällä välillä niin se vieläkin ymmärtäisi mikä vaihde on päällä.
Ite duunasin tollanen 7-segment näytöllä. Finsquirt possen suunnittelema. Modasin orggis vaihteisto anturin, niin että näyttää kaikki vaihteet, kun normaalisti näyttää vaan vapaan.
Kertokaas tosiaan että millanen modaus pitää anturiin tehdä? Onko iso urakka?Itse kanssa väsäilin tuollaisen 7-segment näytön. Ei ole vielä pärrässä kiinni, joten toimii siis teoriassaSillon pitää olla vaihteistossa anturi, joka kertoo mikä vaihde.Itse ole etsinyt semmosta joka ois viisaampi siinä suhteessa että kun tulee aika monesti laitettua 2 pykälää pienempää ilman että käyttää vetoa päällä välillä niin se vieläkin ymmärtäisi mikä vaihde on päällä.
Ite duunasin tollanen 7-segment näytöllä. Finsquirt possen suunnittelema. Modasin orggis vaihteisto anturin, niin että näyttää kaikki vaihteet, kun normaalisti näyttää vaan vapaan.Palikka tulee 1100W Gixxuun, joten olisi tarkoitus modata tuo vapaavaihdevalon anturi näyttämään jokainen vaihde erikseen.![]()
Aika helppo homma..Kertokaas tosiaan että millanen modaus pitää anturiin tehdä? Onko iso urakka?Itse kanssa väsäilin tuollaisen 7-segment näytön. Ei ole vielä pärrässä kiinni, joten toimii siis teoriassaSillon pitää olla vaihteistossa anturi, joka kertoo mikä vaihde.Itse ole etsinyt semmosta joka ois viisaampi siinä suhteessa että kun tulee aika monesti laitettua 2 pykälää pienempää ilman että käyttää vetoa päällä välillä niin se vieläkin ymmärtäisi mikä vaihde on päällä.
Ite duunasin tollanen 7-segment näytöllä. Finsquirt possen suunnittelema. Modasin orggis vaihteisto anturin, niin että näyttää kaikki vaihteet, kun normaalisti näyttää vaan vapaan.Palikka tulee 1100W Gixxuun, joten olisi tarkoitus modata tuo vapaavaihdevalon anturi näyttämään jokainen vaihde erikseen.![]()