• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

VÄHEMMÄN HITAAT lentokentälle LA 6.9

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bolt
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kiitos kaikille mukavasta menomatkasta. Reitti ja vauhtikin olivat mitä parhaimmat. Kiihdytinajo meni omalta osaltani ihan munimiseksi. Olin ennen lippumiestä ihan varma että nyt se kenttä loppuu ja kuolema tulee. Kaasu pois ja rullaamalla perille. 262.

Jatkossakin mukana letkoissa ja suoraanajoissa!

Hiukan ot mutta kertokaa hyvät ihmiset että miten helvetissä tuollaisessa tapahtumassa yks pystyy vetämään ainakin 8 vetoo. Aivan törkeetä etuilua. Mp huollot samaan paikkaan kuin autot ja jonotus samoin. Ite jonotin 3h ja yks veto.

nurmak sanoi:
Hiukan ot mutta kertokaa hyvät ihmiset että miten helvetissä tuollaisessa tapahtumassa yks pystyy vetämään ainakin 8 vetoo. Aivan törkeetä etuilua. Mp huollot samaan paikkaan kuin autot ja jonotus samoin. Ite jonotin 3h ja yks veto.

Mäkin jonotin ainoaa vetoani reilu kolme tuntia. noin 11.40-15.00. mutta kaverit jotka saapui paikalle 10.30 olivat vetäneet kolme vetoa ennen minua ja lähtivät kotiin minun vielä jonottaessa. Kolmen jälkeenkin jonotus oli kuulemma alle tunnin. Jonotettiin ilmeisesti juuri sen ruuhkahuipun ajan. Joku varmasti myös kiilasi, mutta ainakin huipputiimeillä on huoltoautot siellä lähtö alueella. esim. MP-maailman Janne jonotti mun vieressä katsastukseen asti ja ajoi sitten jonon ohi huoltoautolleen, josta tuli takaisin mun eteen omalle paikalleen startissa.
Ehkä jonkinlainen jonotusnumero olisi toimivampi systeemi. Pari urheiluautomiestä sanoi, ettei lämmöt kestä tuntien tyhjäkäyntiä ja jos starttaa koneen noin kolmekymmentä kertaa kymmenen metrin ajoa varten, niin akku hyytyy.

Letkaan en osallistunut, mutta oli mukava tavata ennennäkemättömiä ORG!laisia.
Oppia tuli paljon. Ei kannata sammutta lähtöviivalle, vaikuttaa oleellisesti 1/4 mil aikaan. Ducati kulkee 5. vaihteella 230 :-(
Taisin jäädä hieman koukkuun. Lähtöä hieman opeteltava ja ensi kesän tavoitteeksi 260, nyt 256.

Back