• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Vähän kuin geokätköily, mutta motoristeille. Sivusto valitettavasti suljettu 09/2019

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pleksi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Go-Za sanoi:
Höh! Jouduin arkistoimaan juuri tekemäni kätkön koska sinne ei pääse ajamaan (virallisesti). Joka suunnasta lähestyttäessä puomit tiellä. Eli Skogbyn ruukki valitettavasti ei haettavissa. (Oli kyllä hienoja Enduroreittejä tuolla!!!)

Kuinka pitkä matka on lähimmältä puomilta ruukille?

Jack sanoi:
Kuinka pitkä matka on lähimmältä puomilta ruukille?
Nelisen kilometriä... Liian pitkä matka käveltäväksi. Alue on Fiskarsin yksityislauetta ja joissain porteissa on tekstit mistä avaimen saa. EN tiedä riittääkö syyksi "Haluan käydä kattomassa Skogbyn ruukkia"?

Go-Za sanoi:
Kyllähän Espanja sujuu! "Amigos, huevos, senoritas, manana, sempre, bailare..."

Kateeksi käy, kun en itse osaa tuolla tavalla sujuvasti espanjaa :)-

Mulla meni ihan ekan aiheen löytämiseen monta tuntia, mutta en halunnut antaa periksi, kun kerran oli luvattu käydä kuittamaassa. Aluksi työn alla oli eläintarha, jonka löysin noilta seuduilta googlettamalla. Vaikutti hyvältä ja oli melkein julkaisuvalmis, mutta vielä puuttui joitain...

Keksin uusia hakukonsteja ja lopulta löytyikin tarkempaa tietoa : Kalifornialaisen tytön koulutyö, jossa hän haastatteli eläintarhan omistajaa. Pääaiheena oli, että miten tämä oli raaskinnut luopua kaikista eläimistä ja lopettaa koko homman :no:

Sain juuri tiedon, että tänään klo. 19 alkaa suunniteltu huoltotyö, joka katkaisee yhteydet motocachingilta. Kestosta ei ole tietoa, mutta eiköhän se ainakin lauantaiksi tule valmiiksi.

Ja siitä tulikin mieleen, että olen ollut vähän liian kiireinen ja ajokauden päättäjäisten järjestäminen on unhoittunut. Olisikos kuitenkin porukalla intoa, aikaa ja kiinnostusta kuitenkin vielä sellaiseen osallistua? Itselleni ei sovi 24.11. mutta muut pe tai la illat tuonne lähemmäksi joulua on (vielä) vapaana. Löytyisiköhän halukkaille (ainakin suurimmalle osalle) sopiva yhteinen päivämäärä, niin voin sitten taas tehdä tapahtuman ja järjestää paikan yms.

muoks. ei ku se olikin 24.11. kun mulla on jo menoa, siis se perjantai, en jostain syystä muista sitä päivää millään oikein...

Maaemo sanoi:
Ja siitä tulikin mieleen, että olen ollut vähän liian kiireinen ja ajokauden päättäjäisten järjestäminen on unhoittunut. Olisikos kuitenkin porukalla intoa, aikaa ja kiinnostusta kuitenkin vielä sellaiseen osallistua? Itselleni ei sovi 25.11. mutta muut pe tai la illat tuonne lähemmäksi joulua on (vielä) vapaana. Löytyisiköhän halukkaille (ainakin suurimmalle osalle) sopiva yhteinen päivämäärä, niin voin sitten taas tehdä tapahtuman ja järjestää paikan yms.

Olishan se kiva tavata. Mulle käy ainakin vaikka heti ensi perjantaina tai lauantaina tai...

Olen huomannut huoltopyyntöjä, että kävelyluokitus pitäisi muuttaa ykkösestä kakkoseksi sillä perusteella, että pitää nousta pois pyörän päältä.

Luokitus ykkönen kuitenkin merkitsee sitä, ettei tarvitse poistua pyörän luota. Käytännössä rajana voi pitää vaikka sitä, että ykkönen on paikallaan silloin kun voi pysytellä sen verran lähellä, että voi samalla vahtia pyörää.

Kakkonen on paikallaan silloin, kun pyörä pitää jättää "yksikseen". Verrattavissa esim. kahvilla käyntiin tai kaupassa piipahtamiseen.

pleksi sanoi:
Olen huomannut huoltopyyntöjä, että kävelyluokitus pitäisi muuttaa ykkösestä kakkoseksi sillä perusteella, että pitää nousta pois pyörän päältä.
Kiitos tarkennuksesta.

Maaemo sanoi:
Ja siitä tulikin mieleen, että olen ollut vähän liian kiireinen ja ajokauden päättäjäisten järjestäminen on unhoittunut. Olisikos kuitenkin porukalla intoa, aikaa ja kiinnostusta kuitenkin vielä sellaiseen osallistua? Itselleni ei sovi 24.11. mutta muut pe tai la illat tuonne lähemmäksi joulua on (vielä) vapaana. Löytyisiköhän halukkaille (ainakin suurimmalle osalle) sopiva yhteinen päivämäärä, niin voin sitten taas tehdä tapahtuman ja järjestää paikan yms.

muoks. ei ku se olikin 24.11. kun mulla on jo menoa, siis se perjantai, en jostain syystä muista sitä päivää millään oikein...

Mä voisin kans ehkä tulla.

Maaemo sanoi:
muut pe tai la illat tuonne lähemmäksi joulua on (vielä) vapaana.
Mullakin kalenteri ammottaa tyhjyyttä kun VAIMO on matkoilla. Eli varmaan olen mukana.

Tänään (lauantaina 18.11.) ajattelin kokeilla montako kätköä saa tehtyä yhden päivän aikana?

Mulla yllättäen on jo kalenteriin tullut varauksia, eli 25.11. ei ole enää vapaana. Kävisikö 1.12. tai 2.12.?

Go-Za sanoi:
Olisko tossa profiilisivulla kiva olla mahdollisuus lisätä oma valokuva?

Olisihan se varmaan ihan kiva. Pelkään vaan, että aika harva käyttäisi ominaisuutta, kun n. viisi käyttäjää sadasta haluaa näyttää mitään profiilitietoja.

Back