• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Vähän kuin geokätköily, mutta motoristeille. Sivusto valitettavasti suljettu 09/2019

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pleksi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Italiassa nyt yli 100 kätköä (101 tätä kirjoittaessa). Viides maa Suomen, Iso-Britannian, Ranskan ja Norjan jälkeen jossa on näin paljon kätköjä. Ja tuosta maasta puhuttaessa lähes kaikki tiet voisi tehdä kätköiksi...

kysymys pleksille: Jos arkistoidun kätkön poistaa niin häviävät myös siihen tehdyt löytömerkinnät, eikö niin? Vaikuttaako se myös löytöjen määrään? Nimimerkki "poistin kaksi arkistoitua kätköä"

Go-Za sanoi:
Mun yksi kokeilu prätkällä ajamisesta johti siihen että en vielä vähään aikaan aja. Joten olen nössö ja menen au...

No ei se ole nössöilyä. Pitää kattoo miten kerkiää. Autolla jos lähtis niin sais kameran ja jalustan mukaan.

E: ei oo nössöilyä jos on ollu ranka katki:). Ens kesänä oot varmaan ehjänä.

Go-Za sanoi:
kysymys pleksille: Jos arkistoidun kätkön poistaa niin häviävät myös siihen tehdyt löytömerkinnät, eikö niin? Vaikuttaako se myös löytöjen määrään? Nimimerkki "poistin kaksi arkistoitua kätköä"

"Löytyi" -merkinnät ja myös kätkön tiedot jää muistoksi niille, jotka ovat käyneet kohteessa. Poisto ei siis vaikuta myöskään löytöjen määrään.

Siinä kohtaa, kun kysytään, että haluatko varmasti poistaa, sanotaan näin:

"Kätkö poistetaan omien kätköjen sivulta. Poistoa ei voi perua jälkikäteen.

HUOM: Kätkö on hyväksytty ja muilla käyttäjillä voi olla linkkejä kätköön. Tästä syystä tietoja ei poisteta kokonaan, vaan kätkö näkyy arkistoituna niille, joilla on linkki."

pleksi sanoi:
Jos lähden yksin, niin varmaan ainakin sitten prätkällä. Ehkä pitäisi koittaa houkutella muukin perhe mukaan. Tämä tilaisuus on kumminkin harvakseltaan tarjolla.

Ps. jos joku ei ole vielä hoksannut, niin kyse on tästä säiliöstä.

Joo mä meen ehkä käymään tuolla mutta vasta pimeällä n.klo 20, saa parempia kuvia jos se on hienosti valaistu.

Back