Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

pleksi sanoi:Joku Norjassa piipahtaminen kiinnostaisi myös, mutta montakohan päivää siihen mahtaisi mennä, että ehtisi edes jotain vuonoa kurkkaamaan. Siis jos päivämatkat olisi jotenkin kohtuullisia, ettei ihan mitään kukonlaulusta myöhään iltaan sinkki kireällä meinikiä.![]()
Jutausreissujen ajopäivät ovat aivan liian pitkiä mun makuun! Mun vetämänä semmosia ei tule!jlik sanoi:Me ollaan oltu jutausreissuilla tyypillisesti 4-5 päivää Norjassa. Viimeksi ehdittiin käydä kolmella vuonolla eikä tarvinu ajaa sinkki kireänä. Siirtymiin mulla meni 3 pv/suunta kätköilyn ansiosta mutta jotkut ajo päivässä kotiin Suomen Lapista.
Mary_ sanoi:Tyhmä kyselee että mitä tarkoittaa jutausreissu?
Go-Za sanoi:Jutausreissujen ajopäivät ovat aivan liian pitkiä mun makuun! Mun vetämänä semmosia ei tule!
Lyhyin n. 80km, pisin n. 670km. Keskimäärin ehkä n. 330km...jlik sanoi:Minkäslaiset päivämatkat teillä oli corsetouringilla?
Mäkin olen yhden reissun sinne Norjaan tehny, reittien teko ei ole ongelma. Mutta enemmän mietityttää esim. se mikä on kesäkuun sää??? 2017 Bergenissä satoi 27 päivää putkeen just siinä kesäkuussa... Tosin, mitäpä jos kävis ajelemassa noi kaikki ihan etelässä olevat tiet???terppa23 sanoi:Ollut muutamat valmiit reitit tuonne jo piirrettynäkin mutta aina tullut jotain muuta.
Kesäkuussa mulle saattaa sopia vaikka parinkin viikon reissu... Ensi kesänä kun sattuu siinä kesä-heinäkuun vaihteessa mun työjutuissa aika isoja asioitapleksi sanoi:monenko päivän reissu olisi hyvä?

pleksi sanoi:Mitä mieltä olette noin muuten siitä, monenko päivän reissu olisi hyvä?
pleksi sanoi:Mitä mieltä olette noin muuten siitä, monenko päivän reissu olisi hyvä?