• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Vähän kuin geokätköily, mutta motoristeille. Sivusto valitettavasti suljettu 09/2019

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pleksi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
koutsi sanoi:
Minun motoilijatuttava asuu kaliforniassa ja laitoin hänelle linkin sivustoille. Katsotaan saataisiinko aikaan aktiivisia käyttäjiä sinnepäin

Hienoa! Mikä tahansa kontakti voi tuottaa sen ratkaisevan tuloksen. Sitä ei voi koskaan tietää.

Jos hän ei itse innostu tekemään kätköjä, niin olisi aivan mahtavaa, jos saisi vaikka vinkkejä paikoista. Sellaisia paikkakätköjen aiheita, jotka ei ole turistirysiä, on tosi vaikeaa löytää netistä. Reittejä sentään löytyy jonkin verran.

Suurimmaksi esteeksi kätkön tekoon ainakin mulla on tullut se, että ei tiedä, onko netistä löytyneet tiedot ollenkaan ajan tasalla.

koutsi sanoi:
Minun motoilijatuttava asuu kaliforniassa ja laitoin hänelle linkin sivustoille. Katsotaan saataisiinko aikaan aktiivisia käyttäjiä sinnepäin
Kalifornia onkin sellainen alue missä moottoripyöräily on todella iso juttu! Varsinkin jollain muulla mp:llä ajaminen kuin HD:llä on sielläpäin erittäin merkillepantavaa.... lähinnä sen takia että sieltä löytyy niin valtavasti niitä hyviä mutkateitä. Youtube on pullollaan toinen toistaan parempaa videota sieltä ja täältä.
Sanoisinpa että Kalifornia on isoin haaste kätkön tekijälle... ja että saa löydettyä edes muutaman sellaisen motoristin joka niitä kätköjä kuittaa!

Nyt oli muuten tarkastettavana kätkö... Eikä ollu kyllä suomalaisen tekemä!!! Ja sinne aurinkoiseen Kaliforniaan se oli tehty!!! Nytkö se tapahtuu????

Go-Za sanoi:
Nyt oli muuten tarkastettavana kätkö... Eikä ollu kyllä suomalaisen tekemä!!! Ja sinne aurinkoiseen Kaliforniaan se oli tehty!!! Nytkö se tapahtuu????

Muutama USA:ssa asuva tosiaan rekisteröitynyt (osa ilmeisesti taustaltaan suomalaisia). Ja näköjään vahvistusviestitkin menneet nyt muutosten jälkeen läpi roskapostisuodattimista.

Yhdellä foorumillakin tuli taas positiivista palautetta.

Ehkä tää vielä tästä lähtee!

Muoks: Tää "eka" kätkö oli varmaankin koutsin tuttavan tekemä :jippikaijee:

Joku vois tehdä kätköt Eestin parista vesiputouksesta, ekalla olen käyny, toisella en.
Olis mullakin sitten jotain kuitattavaa kun mennään Estoniaan ens toukokuussa.
Kuka ottaa tehtäväksi?? Jägala Juga ja Valaste Juga (tai Jägala waterfall & Valaste waterfall)
Jägalasta löytyy kuvia vaikkapa täältä: Mika & Mikko ottavat varaslähdön

No niin , Yrmyli tehdä paukautti heti tänään seitsemän uutta kätköä :thumbup:
Hyvä aloitus tähän harrastukseen. Hän tais mainita eilen että jättää kotiseudun kätköt jotka pitää hakea: Talveksi ! :respect:

Ihan hyvä, että on toi "porukalla tarkastaminen". Tänään tarkastettu 12 kätköä ja vielä olis kolme englanninkielistä jonossa, joilla ei oo vielä yhtään arviota.

Laitoin Pleksi sulle tekstarin aamulla että haluutko pari kuvaa bugista mikä toistu muutamaan kertaan vkl reissulla ipadilla. On kait tekstari menny harakoille kun ei oo toinenkaan kaveri vastannu. Vai mökötätkö ? :grin:

Viimeksi muokattu:
Kai se tääkin täytyy joskus kokea. Kävin vain "kurkkaamassa" millaisia kätköjä on tarkistettavana ja bannihan siitä sitten iski.

Capture.JPG

Jack sanoi:
Laitoin Pleksi sulle tekstarin aamulla että haluutko pari kuvaa bugista mikä toistu muutamaan kertaan vkl reissulla ipadilla. On kait tekstari menny harakoille kun ei oo toinenkaan kaveri vastannu. Vai mökötätkö ? :grin:

En mökötä :) Mulla vaan jää joskus aamuiset tekstarit huomaamatta jos teen hommia koko yön. Seuraan kyllä lähköpostia ja n. kpl eri kanavaa tietokoneella, mutta tekstareita en aina muista tarkistaa.

Mutta siis juu... laita ihmeessä kuvat virhetilanteista. Laita mukaan myös jotain tietoa siitä, mitä olit tekemässä, kun virhe tapahtui.

Juu laitan huomenna. Tuli väsy, toinen silmä on jo kiinni. Varmaan virkeempänä onnistuu paremmin. :thumbup:

jlik sanoi:
Kai se tääkin täytyy joskus kokea. Kävin vain "kurkkaamassa" millaisia kätköjä on tarkistettavana ja bannihan siitä sitten iski.

katso liitettä 7964

Juu... kurkistelun estämiseksi se on tehty.

Tosin sun kohdalla vaikuttaa vähän naurettavalta: 381 ajaettua + 72 tehtyä + 2 kurkattua = 10 päivän tarkastusbanni :)-

Tota noin... jos nyt kerkiät kokeilemaan, niin banni pitäisi olla poistettu (ellen sitten missannut jotain).

Back