Muistutetaas vielä tälläkin kanavalla, että huomenna on tarjolla tämä Maaemon järkkäämä tapahtuma: Kätköletka Espoon automuseoon 1.7.2015 klo 17.30
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jack sanoi:Mites Maaemon kätköletka meni ? Pääsin niin myöhään töistä etten kerinny mukaan joten kävin keskenänäni ajelemassa muutaman kohteen.

Maaemo sanoi:Joo, sen yhden kätkön sain itsellenikin. Hienosti meni ja oli mukavaa, vaikka osaliistujia ei ollut kuin neljä. Käytiin vielä kaffella Lahnuksen Shellillä letkailun jälkeen
. Enkä edes onnistunut eksyttämään porukkaa, vaikka ilman navikaattoria ja nuotteja ajelin
.

Jack sanoi:Sen verran aktiivisesti oon kätköilyä seurannu etten muista (en usko) et kauempaa ois kuitattu kätkö. Hyvä juttu![]()
Maaemo sanoi:Joo, sen yhden kätkön sain itsellenikin. Hienosti meni ja oli mukavaa, vaikka osaliistujia ei ollut kuin neljä. Käytiin vielä kaffella Lahnuksen Shellillä letkailun jälkeen
. Enkä edes onnistunut eksyttämään porukkaa, vaikka ilman navikaattoria ja nuotteja ajelin
.

pleksi sanoi:Meillä joillain vaan menee välillä vähän överiksi![]()

pleksi sanoi:Pienemmällä aloituskynnyksellä pääsee, kun ei ota tavoitteeksi käydä kymmenellä paikalla joka ajelulla. Meillä joillain vaan menee välillä vähän överiksi
Minä myönnän![]()
hillomunkki sanoi:Hieno reitti! Itse en ole jaksanut/ kerennyt tätä kätköilyä alottaa mutta vois joskus (jos aikataulut sopii) niin tulla tälläseen letkaan mukaan!
jlik sanoi:Hieno reitti teillä oli, kun lueskelin Wilhelmin lokimerkintöjä. Mä en pääse vielä 3 viikkoon kätköilemään kun oon parhaillaan Englannissa. Mutta aivan toimettomana en oo ollu, kun oon tehny uusia kätköjä Norjaan ja Englantiin.

Jack sanoi:Tuo on hieno juttu kun oot jaksanu noita reittejä vääntää. Melekuttajakin on tehny kans Norjaan pätkän. Ja Goza. Noista Englannin kohteissa en varmaan tule käymään mutta Norjan kyllä. Teettää taas päänvaivaa: oon käyn pohjoisessa vissiin viisi kertaa, joka kerran jälkeen tuumin etten enää sinne mee mutta joku sinne aina vetää. Ja noiden kohteiden takia pitää mennä taas![]()
Jack sanoi:No mä voisin tehä sen Elsien.![]()