jlik sanoi:Juuri näin.
Kävin juuri äsken kuittaamassa Porkkalan niemen kätkön löydetyksi. Oli ihan hauskaa ottaa kuva siitä yhdestä tietystä postilaatikosta. Edessä pyöri kaks kotiloa siinä kääntöpaikalla ja ihmettelivät että mitä ihmettä kuvaan jotakin postilaatikkoa. Hauskaa oli ja jatkoin sitten venesatamaan. Kiva oli sitten ajella kotiin päin muttei tietenkään sitä lyhintä ja nopeinta reittiä.
Pleksi, todella hyvän jutun oot pannu pystyyn.![]()
Kiitoksia!
Minäkin olen herättänyt jo hämmennystä kuvaamalla postilaatikkoa, sulakkeiden merkintöjä, Paippisten Shellin mittaria tosi läheltä ym. Yhdellä reitillä muistin, että kysyttiin tienviitasta kilometrimäärää, mutta enpä muistanutkaan, että minne. Kännykässä ei datayhteys toiminut, joten pyörä parkkiin ja kuvaamaan kaikki alueella olevat tienviitat. Jos tää kätköily ja kyseinen tapa tehdä muistiinpanoja yleistyy kovasti, niin saadaan hauska maine motoristien valokuvausharrastukselle
Hyvää palautetta muiltakin. Olen kyllä yrittänyt kovasti, että homma pysyisi itse asiassa, eli kätköjä löytääkseen ei tarvitsisi tehdä paljoa muuta tehdä kuin ajella ja tustustua paikkoihin. Mitä nyt sitten ainakin itse välillä unohdan, että kätköön liittyi kysymys ja pitää ottaa uusiksi. Mutta mitäs siitä sitten... tulee vaan lisää ajamista eli tuplahauskaa

Olin tosiaan kahden vaiheilla, että laitanko nuo tarkistuskysymykset mukaan. Toisaalta siksi, että niiden laatiminen vaatii vähän tarkkuutta, että ovat sellaisia, joihin pystyy myös vastaamaan. Ja toiseksi en oikein ollut varma, tykätäänkö niistä. Mutta ihan hyviä kysymyksiä porukka on laittanut ja vissiin ainakin osa niistä pitääkin - luulisin, ehkä...
.
(vaikka eihän se rehellisiä kätköilijöitä haittaa, varmaan monen vastauksen saisi googlattua muutenkin mutta silloin ei huijaa kuin itseään 
Aika yleinen käytäntö on se, että jos on jokin kaikille näkyvä nimimerkki käytössä, niin sitten käytetään sisäänkirjauksessa sähköpostiosoitetta. Se vähän hankaloittaa salasanojen arvailua, kun ei ole kaikkien kirjautumistunnukset tiedossa. Mutta voisihan ehkä käyttäjän profiiliin lisätä mahdollisuuden, että voi sallia itselleen kirjautumisen nimimerkillä sähköpostiosoitteen sijaan. Ehkä tässä ei kannata ihan hirveitä turvavaatimuksia pitää, kun kellään ei ole kovin isot rahat tässä pelissä mukana.