• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Vähän kuin geokätköily, mutta motoristeille. Sivusto valitettavasti suljettu 09/2019

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pleksi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mulla on IE 8, jää todennäköisesti tosta Javasta kiinni koska niitä asetuksia en pääse itse muuttamaan. Täytyy koittaa kotona omalla tabletilla.

Muok.Toimii kotona tabletilla :jpstyle:

Näyttää hyvältä ja mielenkiintoiselta toiminnalta tämä Motocaching, johon kannattaa tutustua.
Tässä on aineksia kehittyä vaikka mihin . . . esim. laajentumalla kansainvälisesti eri maihin.

Muistutus myös muista lähiajan tapahtumista, mm:
- La 12.7. ´Joutsa Chopper Show´ klo 11 ->, Joutsa city.
- Su 13.7. ´Naiset nipunlaskussa´ klo 11 ->, Varistaipaleen kanava, Heinävesi.

Lisää infoa -> Joutsan motoristit Tapahtumia sivulla.

Turvallisiin ja iloisiin kulkemisiin.

pleksi sanoi:
Muistutetaas vielä kerran tuosta makkaratuokiosta Vihdissä Vanhan Porintien varrella.

Se on siis nyt torstaina klo. 18 alkaen.

Mukaan on ilmoittautunut jo kivasti porukkaa, ettei yksinään tarvitse grillata, mutta lisää mahtuu.

Tervetuloa!

https://motocaching.net/cache/view/id894

ps. ei sit ole tarjolla mitään jauhomakkaraa :D

Tilaisuus oli . . . tunnelmallinen + kaikin puolin otollinen sekä sään suhteen suosiollinen.
Kiitos grillimestari 'pleksi'lle järjestelyistä jah ... makoisista makkaroista.

Tuottaviin motokätköilemisiin :)

Tältä päivältä huomasin lokimerkinnän "Sjunbyn linna" kätköltä:

"Hieno paikka ja kivat maisemat. Ei ois tuostakaan mitään tietoa eikä olis tullu käytyä ilman kätkömeinikiä :)"

Oli vaan pakko postata tuo tännekin, kun siinä aika tarkkaan tiivistyy se, mistä haaveilin, kun rupesin sivustoa värkkäämään. Eli tuo kätkö kyseessä https://motocaching.net/cache/view/id147

Viimeksi muokattu:
Jepulista jee. Oli mukava päivä käydä kattelemassa uusia kätköjä ja mutkapätkiä. Olisin ollu kauemminkin mutta tarakalta alkoi kuulumaan "mennäänks iskä jo kotiin" :)

Oon ottanu nyt muutamalle ajolle vuorotellen mukuloita mukaan, näkevät muutakin kuin kotikylää. Ovat tykänneet kyllä.

Tässä hommassa on vielä se hyvä puoli et näkee paljon muutakin kuin pelkästään sen kohteen mihkä on menossa kuhan ei pidä kiirettä ja pitää silmät kunnolla auki ! Mä oon prätkähommissa uusherännäinen niin tää kätköily on ollu mulle aivan omiaan , suosittelen muillekin !

Ja kiitos Pleksille ja kätköjen tekijöille, täytyy joku päivä yrittää tehä jotain omaakin. Mut huomenna vielä muutama kohde ja sit alkaakin työt :(

Nyt sivustoon on tehty tarvittavat muutokset (mukaan lukien säännöt ja ohjeet), jotta voidaan aloittaa kahviloiden ja ravintoloiden lisääminen.

Tarkoituksena on kerätä sivustolle esimerkiksi taukopaikoiksi sopivia kahviloita ja hyvien reittien varrella olevia ruokapaikkoja. Erityisesti niitä tunnelmallisia ja persoonallisia pikkupaikkoja, joita ei ehkä muuten löytäisi tai huomaisi.

Vähän lisää aiheesta: https://www.motocaching.net/frontpage/news

Itä-uudenmaan kartalla olisi hyvin tilaa uusille kätköille... Käykääs muutkin heittämässä tuonne jotain että mäkin saan ajeltavaa eikä olisi niin pahasti länsipainotteinen tuo karttanäkymä... :right:

Nonniin... nyt on saitilla merkattu n. 300 reissua ajetuksi - ei huono lainkaan :jippikaijee:

Aika monessa lokimerkinnässä mainitaan, että tuli tutustuttua ihan uuteen reittiin tai paikkaan, eli just niinkun pitikin - motoristit esittelee hyviä kohteita toisilleen.

Jaa niin... niitä paikkoja on nyt esiteltynä 125 kpl: https://www.motocaching.net/findcaches/mainmap

Mä yritin rekisteröityä tonne teiän sivuille. Kirjautumisvaiheessa herjaa että salasana on väärin.
Ei jaksany tapella...

Go-Za sanoi:
Mä yritin rekisteröityä tonne teiän sivuille. Kirjautumisvaiheessa herjaa että salasana on väärin.
Ei jaksany tapella...

Laitoin viestiä Pleksille ja asia varmasti 'kuntoutuu' vielä tämän päivän aikana...

Back