Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
pleksi sanoi:Taisi olla viimeksi makkaranpaistossa, kun oli puhetta, että kartan pop-up joskus sulkeutuu itsekseen saman tien avaamisen jälkeen. Vasta eilen hoksasin mistä on kyse. Olikin sen verran vekkuli syy, että tein oikein kunnon "purukumipaikkauksen". Nyt ohjelma yrittää havaita, ko. tilanteet ja avaa ne sulkeutuneet pop-up:it uudelleen (=näyttää "vilkahtavan"). Ko. tilanne tulee nyt uudella versiolla paljon useammin, joten oli pakko yrittää jotenkin korjata.

Go-Za sanoi:Millonkas me saadaan ruveta kuittaamaan omia kätköjä?? (Siis siellä ulkomailla!!)
Jack sanoi:Pop-up aukeaa joo erillä lailla mutta aukeaa hyvin. Macillä toimii ja ipädillä myös. Ja 3g verkossa. Puhelimella takkuaa mutta kotona on soneralla paskat kentät. Kenttä testausta lauantaina ! Pitää mennä kattoo miltä Paraisten monttu näyttää.![]()

Jack sanoi:Mä testailen vkl, iphone 5 ja ipad air 2 vaimikäseon. Vähemmän oon puhelimen kanssa hakenu kohteita, ipadilla kyllä paljon.
Toinen asia: mä mahdollisesti teen yhdestä luolasta kohteen ja haluisin lisätä siihen muutaman kuvan, haittaako jos mä laitan ne dropboxiin ja lisään linkin ? On sellainen paikka ettei sinne välttämättä kaikki mee sisälle asti.![]()
pleksi sanoi:Testailin itsekin iPhone 5:llä ja huomasin sellaisen, että zoomailu kahdella sormella karttaa hipelöiden saattaa sotkea kartan. Jos zoomaa niillä +/- napeilla, niin toimii ainakin mulla ihan ok (ja hipelöinnin jälkeen tilanne myös korjaantuu +/- napeilla).
Toi on vähän sellainen juttu, että en tiedä, pystynkö siihen vaikuttamaan. Toki sitä voisi miettiä, että laittaisi jonkun ohje pop-up:in, jossa ehdotetaan +/- nappien käyttöä. Pitää vaan saada ensin vähän enempi tietoa, mitä kaikkia laitteita toi koskee, vai onko vaan mun henk.koht. ropleema.
Jack sanoi:Täysin OT tähän kätköhommaan mutta kattokaapa sellainen ilmainen karttaohjelma kuin b-bark. Aivan loistava maasto ym kartta ja on auttanut mua jo ainakin yhden kohteen (tulevan) etsintään. Muutenkin oon sitä käyttänyt jonkun verran ja todennut sen pirun hyväksi. Toimii mulla hyvin iphonella ja ipädillä. Oma sijainti nappi on hyvä, huono päästä eksymään jos se on kännyssä ! Toimii nähtävästi androidilla myös hyvin.
Jack sanoi:Täysin OT tähän kätköhommaan mutta kattokaapa sellainen ilmainen karttaohjelma kuin b-bark. Aivan loistava maasto ym kartta ja on auttanut mua jo ainakin yhden kohteen (tulevan) etsintään. Muutenkin oon sitä käyttänyt jonkun verran ja todennut sen pirun hyväksi. Toimii mulla hyvin iphonella ja ipädillä. Oma sijainti nappi on hyvä, huono päästä eksymään jos se on kännyssä ! Toimii nähtävästi androidilla myös hyvin.
jlik sanoi:Jostakin syystä mun 3 kuvaa Haukkakallio & lippaluola kätkösivulla ei näy ollenkaan mutta ne näkyy lokimerkinnän kuvat sivulla. Kun klikkaan kätkön sivulle nappia niin kuvat ei näy. Toisaalta Elimäki-Koria "vanhaa tietä", erityisesti endurokuskeille kätkön sivulla näkyy mun lataama kuva.
Muoks. Kun poistin kolmannen kuvan niin 2 ekaa näkyi. Mutta huomasin uuden ongelman. Kun eidtoin Haukkakallion kommentin tekstiä niin kuvat eivät sitten näkyneetkään enää lokissa mutta lokimerkinnän kuvat sivulla ne näkyi. POistin nämä kuvat ja latasin ne uudelleen. Nyt kuvat näkyy taas lokissa.
pleksi sanoi:Kiitos tiedosta. Ainakin sellainen bugi näyttää olevan, että lokimerkinnän muokkauksen talletus hukkaa lokimerkinnän tiedoista viittaukset kuviin. Pitääpä korjata pikimmiten.

Jack sanoi:Juu mullakaan ei toimi nyt, aiemmilla kohteilla toimi. Lisään illalla. Matka jatkuu..![]()
pleksi sanoi:Täsmennätkö hieman, että mikä ei toimi? Mä en ole "löytänyt" muuta kuin sen, että ess muokkauksessa kuvat häviää. Vai tarkoititko juurikin sitä?
Oli aika maukas päivä ajella. 11h liikkeellä taukoineen ja ihmettelyineen. Kaivoksellakin meni tunti. Mä oon ihan innoissani aina kun pääsen ajelee noita pitkiä reissuja. 
vanhaa varren virttynyttä satulaa