• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Vähän kuin geokätköily, mutta motoristeille. Sivusto valitettavasti suljettu 09/2019

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pleksi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Go-Za sanoi:
Kylläpä ArDee on ottanut nokkiinsa antamistani palautteista! Käynyt antamassa "kostopalautteen" yhdestä mun tekemästä kätköstä. No kukin tyylillään. Minä en varmasti lähde tämmöselle "Olen inhottava koska sinäkin olet" linjalle... vaan annan edelleen palautteita kätköistä sen mukaan miltä musta tuntuu. Tässä ei todellakaan ole mitään henkilökohtaista ArDeetä kohtaan, päinvastoin! Mielenkiintoisia kätköjä häneltäkin tullut!

No on kyllä vähän omituista tekstiä... en jaksanut eilen illalla perehtyä tällaseen. Goza taitaa itse ottanut nokkiinsa, tiedä sitten mistä :dunno:

En tiedä miten tämän sitten ottaa... iso ihminen alkaa ruotii omia tuntemuksiaa jostain "kostoista" ja kohdistaa ne johonkin toiseen yleisillä palstoilla :sad:

Minulla e kyllä mitään henkilökohtaista ole Gozaa vastaan eikä mitään mielenkiintoa mihinkään kostoihin.... nauratti vaan ne Gumbolen polut.

Viimeksi muokattu:
Rauhottukaa. Kinastelut ym saa laittaa orgin paskanjauhanta tai delvac keskusteluihin, me ollaan täällä kätkösivuilla rauhallisempaa porukkaa. :polonen:

Go-Za sanoi:
Ihan normaali suomalainen soratie (7km) missä irtohiekkaa jonkun verran.

Soratie harjoittelu on aina paikallaan, onnistuhan se hyvin makkara letkassakin. Ja onhan nostajia aina mukana. Hanaa. :orgmp:

ArDee sanoi:
No on kyllä vähän omituista tekstiä... en jaksanut eilen illalla perehtyä tällaseen. Goza taitaa itse ottanut nokkiinsa, tiedä sitten mistä :dunno:

En tiedä miten tämän sitten ottaa... iso ihminen alkaa ruotii omia tuntemuksiaa jostain "kostoista" ja kohdistaa ne johonkin toiseen yleisillä palstoilla :sad:

Minulla e kyllä mitään henkilökohtaista ole Gozaa vastaan eikä mitään mielenkiintoa mihinkään kostoihin.... nauratti vaan ne Gumbolen polut.

Eiköhän pojjaat oteta iisisti tää kätköily. Se ei oo mitään niin vakava puuhaa että pitää ruveta huutelemaan näillä palstoilla. Toki voi antaa kommentteja niin kuin se Palakosken lähellä ollut metsätieptäkä joka osui melkein päällekkäin toisen kätkön kanssa. Ehkä tämä oli vain puhas vahinko.

Kätköilyn pitää olla tällaista. Hyrsylän taustan reitiltä tänä aamuna, aurinko just noussu, sumua, kosteaa, vähän viileää (vilu tuli nahkoissa), upeat maalaismaisemat jne.

ArDee sanoi:
nauratti vaan ne Gumbolen polut.
No siinä on aika monta väärinkäsitystä ollu päällekäin! EN tosiaan muistanut että Espoonkartanosta ajettaessa se ensimmäinen polku ei löydy kartasta ja siksi sitä ehdotin. Sen jälkeen on muutama muukin ihmetellyt että mikä ihmeen polku?? Eikä se siis liity millään lailla siihen itse kätköön (joka on loistava hankalamman metsätien harjoittelureitti!)

Katsoin tuon Go-zan videon mutapätkästä, näyttää jus semmoselta että tuonne pitäis väkisinkin mennä, hauskan näköstä. Tänään vaan ei kerkiä.

Jack sanoi:
Katsoin tuon Go-zan videon mutapätkästä, näyttää jus semmoselta että tuonne pitäis väkisinkin mennä, hauskan näköstä. Tänään vaan ei kerkiä.

Kannattaa olla vähän varovainen, mutaa oli reippaasti perjantai aamuna. Ehkä kannattaa mennä vasta jutausreissun jälkeen (jos nimittäin sattuu joku vahinko tuolla mutareissulla).

Go-Za sanoi:
No siinä on aika monta väärinkäsitystä ollu päällekäin! EN tosiaan muistanut että Espoonkartanosta ajettaessa se ensimmäinen polku ei löydy kartasta ja siksi sitä ehdotin. Sen jälkeen on muutama muukin ihmetellyt että mikä ihmeen polku?? Eikä se siis liity millään lailla siihen itse kätköön (joka on loistava hankalamman metsätien harjoittelureitti!)

Sehän oli vaan huumoriksi tarkoitettu heitto, kuten muukin... ja kyllähän seitä vois laittaa sitten yksityisviestiä jos jotkin kommentit ei miellytä, eikä täällä yleisillä palstoilla niitä alkaa ruotii.

Mun puolesta asiat on ihan OK :thumbup:

jlik sanoi:
Kätköilyn pitää olla tällaista. Hyrsylän taustan reitiltä tänä aamuna, aurinko just noussu, sumua, kosteaa, vähän viileää (vilu tuli nahkoissa), upeat maalaismaisemat jne.

Sullahan tulloo kohta se 200 täyteen tällä tahdilla :jippikaijee: , mulla on kova työ ottaa kiinni kun kesäloma alkaa :grin: .

Maaemo sanoi:
Sullahan tulloo kohta se 200 täyteen tällä tahdilla :jippikaijee: , mulla on kova työ ottaa kiinni kun kesäloma alkaa :grin: .

No joo, saattaa tuo mennä rikki vasta kesäkuun alussa Norjan reissulla. Nyt on käyty suunnilleen kaikki lähikätköt läpi ja mitään pitempiä reissuja ei oo tarkoitus tehä ennen Norjan jutausta. Sitten tuleekin pitempi tauko (6 viikkoa) joten ohi varmaankin pääset sinä aikana.

Ihan paras päivä oli ajella tänään, tuli veivattua n.450 kilsaa mutta vain 4 mutkapätkä kätköä tuli tilille. Piti tutkia maisemia ja paikkoja jos sais taas tehtyä muutaman kohteen. Tää ja ens viikonloput on pitkästä aikaa sellasia ettei tarvii miettiä muuta kuin että mihin ajaa ja kuinka kauan. Kyllä on taas mukavaa :jippikaijee:

LoneWolf sanoi:
Kätkön muokkaus bugaa melko ärsyttävästi (Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:31.0) Gecko/20100101 Firefox/31.0 Iceweasel/31.6.0):

Suuri osa JavaScriptillä esiin tuotavista elementeistä sivulla on esillä vaikka valintojen mukaan niiden ei pitäisi, esim. "Tapahtumapäivä" kenttä on esillä vaikka kätkön tyyppinä olisi "Paikka". Korjaantuu kun vaihtaa sen valinnan joka aiheuttaa noiden näyttämisen/piilottamisen johonkin toiseen valintaan ja sitten takaisin.

Tästä jonkinlaisena sivuvaikutuksena kartta koordinaattien/osoitteen poimimista varten on hajalla; se on valmiiksi "auki" mutta sen tilalla on vain tyhjää, ja sitä ei saa mitenkään enää toimivana esiin.

Onkos kukaan muu törmännyt näihin ongelmiin kätkön muokkauksessa? Kaipailen vinkkejä, kun en keksi, miten saisin virheen toistettua.

pleksi sanoi:
Onkos kukaan muu törmännyt näihin ongelmiin kätkön muokkauksessa? Kaipailen vinkkejä, kun en keksi, miten saisin virheen toistettua.

Eipä ole ollut, toisaalta en ihan kovin montaa kätköä olekaan muokkaillut viimeaikoina...

No hyvä, ettei ole ainakaan kovin yleinen tuo kätkön muokkaukseen liittyvä ongelma.

Mainio juttu toi luolaletka :thumbup:

Back