• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Vahaatko pyöräsi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sampop
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Vahaatko pyöräsi - ...AINA pesun jälkeen

• Kyllä

Ääniä: 0 0,0%
  • En

• Joskus

Ääniä: 1 100,0%
  • Silloin kun on aikaa

• Ääniä yhteensä
    1
Ei tota nyt ihan joka pesussa oo tullu vahattua, kerran kuukaudessa tms. oon ajatellu laittaa vahan pintaan.

en, bläkkärini on mattamusta
smile_org.gif

Tähän mennessä olen AINA pesun jälkeen vahannut pyörän

p.s. olen tosin tehnyt molempia vain kerran  
baaa.gif

No en hemmetissä! Pesen aika usein pelkällä vedellä pölyt/kurat pois, ei siinä hyvä vahapinta paljoa kulu!? Muutaman kerran kesässä kuitenkin vahaan, sitten tuskailen valkoisten saumojen kanssa. :
confused_orig.gif

Autoglymillä tulee monta kertaa vuodessa vahattua. Ainakin joka toisen pesun yhteydessä. Jos heittää puhdistavan "päälle" vielä lakkavahan, niin sillä kyllä pärjää useammankin pesun.

reissun jälkeen pölyt ja muun paskan poispesun jälkeen yleensä vahaa päälle, Glymin Radianttia ja Extra glossia samaan pulloon sekasi ja sitä pintaan, toimii ja tulee helvetillinen kiilto joka kestää. tulevana kautena vahailen vaan kromit, maalipinta muuttuu puolikiiltäväksi tässä talven aikana, niin ei hirveemmin tartte vahailla...

usein.

sen jälkeen kun pyörän laitoin talviteloille niin 5 kerrosta..
biggrin.gif

it´s kind of an obsession, eh! Ja zainoa sen olla pitää!!

Ei ihan joka pesun jälkeen, jollei kauheen vahvoja liuottimia käytä niin kyllä se vaha ihan kivasti pysyy pinnassa... Onhan se tietysti tosi hienon näköinen just kunnon puunauksen ja vahauksen jälkeen...
smile_org.gif

Vastasin ensin ensimmäiseen, kunnes huomasin et et ei sentään joka pesun jälkeen. Yleensä keväällä vahataan kerran kesässä.  
sport05.gif

Vahaus varmaan about kerran kuussa, eihän sitä nyt joka pesun jälkeen voi vahata kuluu maalit pian puhki.

Back