Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikset käytä vaihteistoöljyä?On helppo puhdistaa roiskeet pois pelkällä autovahalla.Ja ketju näyttää aina puhtaalta.mitä spraytä tarkoitat? tuo vaha(spray) mitä olen käyttänyt kerää niin pirusti paskaa...![]()
olen ruiskinut sitä noin 500 kilsan välein..
juuri näin.... SAE 80-90 vaihteisto ööliä ja ei tarvii ihmetellä...Mikset käytä vaihteistoöljyä?On helppo puhdistaa roiskeet pois pelkällä autovahalla.Ja ketju näyttää aina puhtaalta.mitä spraytä tarkoitat? tuo vaha(spray) mitä olen käyttänyt kerää niin pirusti paskaa...![]()
olen ruiskinut sitä noin 500 kilsan välein..
Ei se nyt niinkään aina mene, edellisessä Fasussani käytin noin 20 tonnin ajan Castrolin ketjuvahaa ja hyvin kesti.Älä ihmeessä laita ketjuvahaa, syö ketjut nopeasti loppuun.Hyviä ovat edellä mainitut öljyt
montakohan topickia samasta aiheesta jo on, todetaan nyt vielä kerran että vaihteisto-öljy.
saa lukita.![]()
kun pitää tyhjäkäynillä niin homma hoituu vielä paremmin ja nopeemminHondan oma ketju sprei tai sitten wyrtin dry lube. Molemmat jättää kirkkaan kalvon eikä roiski eikä kerää paskaa. Ketju näyttää aina uudelta kun rasvatessa pyyhkäsee frotee pyyhkeellä ketjun![]()
- Äiti äiti katso! -Ilman sormia...!kun pitää tyhjäkäynillä niin homma hoituu vielä paremmin ja nopeemminHondan oma ketju sprei tai sitten wyrtin dry lube. Molemmat jättää kirkkaan kalvon eikä roiski eikä kerää paskaa. Ketju näyttää aina uudelta kun rasvatessa pyyhkäsee frotee pyyhkeellä ketjun![]()
![]()
Ja kun on autoaattinen rasvari (Pro-Oiler) niin ei tarvise huolehtia kun kerran kesässä säiliön täytöstä - sen kun ajelee. Ja SAE 80-90 ööliä ruiskii automaatti! Ja se vähä roiske vanteelta lähtee melkein kuin itsekseen.Ei se nyt niinkään aina mene, edellisessä Fasussani käytin noin 20 tonnin ajan Castrolin ketjuvahaa ja hyvin kesti.Älä ihmeessä laita ketjuvahaa, syö ketjut nopeasti loppuun.Hyviä ovat edellä mainitut öljyt
Nyt ruiskuttelen silloin tällöin jotain spray öljyy ketjuille.
Ja tiedoksi vaihteistoöljyn suosijoille, kokeilkaa joskus noita spray juttuja, onhan ne nyt jumalauta nopeempia ja kätevämpiä kuin lutrata sitä vaihteistoöljyä![]()
Ja mitä vanteen putsaukseen tulee, rättiin tilkka Wurthin Pinelinea ja ilman hinkkailua ym. skagu lähtee vanteesta kuin hauki rannasta.