Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
http://www.autokem.fi/tuotteet_premium.php#..eli siis punainen Autoglym ilmeisesti sisältää hiovia aineita?
Jos tää oikeasti toimii niin on hyvä vinkki. Monta vaha olen kokeillut mattamustiin pintoihin ja aina kiiltää tai tulee laikukas pinta.Simonizin keltaista nestemäisenä mopoliikkeet myy täälläpäin tuohon mattamustan vahaukseen ja hyvin on toiminut. On puhdasta mehiläisvahapohjaista vahaa ilman hiovia osia.
Viiittitkö testata ja laittaa kokemukset...Jos tää oikeasti toimii niin on hyvä vinkki. Monta vaha olen kokeillut mattamustiin pintoihin ja aina kiiltää tai tulee laikukas pinta.Simonizin keltaista nestemäisenä mopoliikkeet myy täälläpäin tuohon mattamustan vahaukseen ja hyvin on toiminut. On puhdasta mehiläisvahapohjaista vahaa ilman hiovia osia.
Tähän asti on paras hoito ollut ihan vaan pelkkä pesu...
Tuota minullakin ja miettinyt et se vois toimia mut en oo kokeillut mopoon viä.Tarviipa testata..Glymin kultanen ihan ok mattapinnalle..
Onko ne matta osat olleet muovia?Jos vahaa(ihan sama mitä laatua)Laittaa muovi osiin niin varmaasti vetää valkoiseksi!Perusvahoissa ei minusta se ole ongelmana, että en alkaisivat kiiltää liikaa mattapinnalla, enemmänkin se on ongelmana omassakin zetassa, että mattakohtaan kun sipaisee normaalia vahaa niin siihen tulee hetken kuluttua valkoinen jälki kun vaha kuivuu ja se on pirullinen saada pois. Itse olen hyvin tyytyväinen sellaiseen Simonizin suihkepullossa olevaan pikavahaan, sitä kun suhauttaa niin ei jää valkoista ja silti vesi ja lika lähtee hyvin pois pinnalta.