• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

V4 koneisten huollot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Olli79
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tähän voitaisiin kerätä kokemuksia eri huolto paikoista, myös huoltohinnat kiinnostaa.
Tampereen alueelta ei ainakaan löydy yhtään paikkaa jossa voisi esim. ecun päivittää.

Ensimmäisen 2000km huollon teetin MP-Kymäläisellä. Testeriä ei löytynyt, mutta öljyt saatiin vaihdettua ja huollon merkkivalo nollattua muutaman puhelinsoiton jälkeen. Hintaa taisi olla 160€.

Itse olen pohtinut josko RSV4:sta huoltaisi itse. En tiedä mitä maahantuoja tästä tuumaa takuun suhteen, mutta esim. 160€ käytännössä öljynvaihdosta on melko suolaista (tosin on ne kalliita tai kalliimpia muillakin merkeillä).Tehtaan huoltomanuaali löytyy ja minusta aika straight forward juttua, eikä huolto-ohjelmassakaan ole pahoja rasteja. Pääasiassahan tuo on öljynvaihtoa, tarkastelua ja kuluvien osien uusimista. Sitten kyselee foorumeilla loput vinkit jos tarve vaatii (esim. tuon huoltomerkkivalon saa itsekin pois). Jos (ja kun) ecua pitää päivitellä, niin sitten huoltoon piuhan päähän.

Nojoo, ensimmäinen viesti ja heti hieman offtopic eikä mitään lisäarvoa alkuperäiseen kysymykseen :D

Edittiä sen verran, että toki itseänikin huoltopaikat ja -hinnat kiinnostavat vertailun vuoksi. Pk-seudulla ilmeisesti MJL-Huolto on toimiva ja kyselinkin jo noista testeri/ecun-päivitysjutuista ja sieltä löytyy Navigator-laitteet.

Viimeksi muokattu:
Back