• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

V2 vastaan rivi4

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Earthend
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

V2 vastaan rivi4 -

• Ajan V2:lla, suosin V2:ia

Ääniä: 2 50,0%
  • Ajan V2:lla, suosin rivi4:ia

Ääniä: 0 0,0%
  • Ajan rivi4:lla, suosin rivi4:ia

Ääniä: 1 25,0%
  • Ajan rivi4:lla, suosin V2:ia

Ääniä: 1 25,0%
  • Ajan jollain muulla, suosin V2:ia

• Ajan jollain muulla, suosin rivi4:ia

• Ääniä yhteensä
    4
WSB:ssä Suzuki näyttää tulevalla kaudella kaipaavaan neljä (4!!) kuljettajaa samassa tiimissä, jotta voivat vastata Baylisin ja Lanzin vauhtiin. Aika epätoivoista mielestäni...
Ei se ole epätoivoa vaan maksukykyä. Rahaa löytyy, kun pyörät myyvät hyvin.
Hahhaaa!!!

No jos pojat pärjää pelkällä maksukyvyllä radalla niin mikäs siinä, antaa mennä vaan.
smile_org.gif

Itkuhan siinä vaan tulee kauden päätteeks simmuun ku Ducati korjaa niin merkki- kuin henkilökohtaisenkin mestaruuden Suzukin ja muiden nokan edestä. Siinä ei enää paljoa maksukyvyt auta...

smile_org.gif

eiköhän ajeta toi kausi ensin ja kattellaan sitten taas et millä pelillä se kausi otettiin haltuun...

mä veikkaan et pekko vie pappatunturilla niin duget ku suskatkin...

Kato, jätkät siirty puhumaan WSB ja BSB ja jopa MotoGP Ducateista
tounge.gif
Mitä tekemistä niillä olikaan kaupasta haettavan Ducatin kanssa?

Eihän noissa V2 kisavehkeissä pahemmin tehonpuutetta olekaan. Katuvehkeissä on, ikävä kyllä. Jos BSB:ssä olis vaikka vakio 999R:n tehot, niin jalkoihinhan sillä jäis. Vaikka ei sitä tehoa kuitenkaan joidenkin mukaan tarvii sitä 999R:ää enempää ainakaan?

tounge.gif
Ristiin menee taas ja pahasti jutut eräillä...

Laittakaapa joku tollanen WSB motti katu-Ducatiinne, jos kerran niitä täällä vertaillaan
wink.gif
Voi tulla kyllä kallis keikka, ja vieläpä melko lyhytkestoinen..

Jos sellaset tehot haluaa kadulle, niin kehotan suosiolla kattomaan R4 japseja. Esimerkiksi tämä:
http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....=43832;

P.S. Mulle on muuten ihan sama kuka voittaa minkäkin sarjan. Mä kun ostan mun pyörät ihan kaupasta enkä kilpatiimeiltä. Ja ajankin enimmäkseen kadulla. Se on vähän sama juttu kun Fiat-kuskilla nousee itsetunto, jos Ferrari voittaa F1:ssä
tounge.gif

tounge.gif

Eihän noissa V2 kisavehkeissä pahemmin tehonpuutetta olekaan. Katuvehkeissä on, ikävä kyllä. Jos BSB:ssä olis vaikka vakio 999R:n tehot, niin jalkoihinhan sillä jäis. Vaikka ei sitä tehoa kuitenkaan joidenkin mukaan tarvii sitä 999R:ää enempää ainakaan?

tounge.gif

Laittakaapa joku tollanen WSB motti katu-Ducatiinne, jos kerran niitä täällä vertaillaan  
wink.gif

Jos sellaset tehot haluaa kadulle, niin kehotan suosiolla kattomaan R4 japseja. Esimerkiksi tämä:

P.S. Mulle on muuten ihan sama kuka voittaa minkäkin sarjan. Mä kun ostan mun pyörät ihan kaupasta enkä kilpatiimeiltä. Ja ajankin enimmäkseen kadulla. Se on vähän sama juttu kun Fiat-kuskilla nousee itsetunto, jos Ferrari voittaa F1:ssä  
tounge.gif
Hohhoijaa ja Suzukit ovat vakioita WSB:Ssä ja BSB:ssä... samalla lailla niitä on kaikkia rakenneltu, eli samat lähtökohdat.

Ja kadulle ja radalle 999R:ssä on ihan riittävästi löylyä. Etkä ole tietääkseni kokeillut 999R:ää, joten se siitä.

tounge.gif

tounge.gif

wink.gif

tounge.gif
Hohhoijaa ja Suzukit ovat vakioita WSB:Ssä ja BSB:ssä... samalla lailla niitä on kaikkia rakenneltu, eli samat lähtökohdat.

Ja kadulle ja radalle 999R:ssä on ihan riittävästi löylyä. Etkä ole tietääkseni kokeillut 999R:ää, joten se siitä.
Tokihan ne Suitsaakin virittää sinne. Mutta Jyriseni, missasit _jälleen kerran_ pointin. Miksi ne virittävät sitä Ducatia sitten niin perkuleesti niihin sarjoihin, jos niissä kerran on tarpeeks tehoa jo vakiona? Vastaus: ei niissä ole..

Jyri hyvä, ehkä sulle vakiossa Ducatissa on tarpeeks tehoa kadulle. Ja tiedossa on edelleen, että varsinkin Suomen radoille riittää ihan hyvin jopa 600cc:n tehot.

Onko muuten sun mielestä jo 749:ssä tarpeeks potkua? Jos on, niin et sitten haluais 999:ä? Jos et tartte enempää tehoa? Varmaan itsekin myönnät, että haluaisit sen mieluummin? Miksi? Olisiko yksi syistä mahdollisesti se, että siinä on koko alueella enemmän löylyä? 
wink.gif

Kaikki eivät vaan ole samanlaisia.. Mä (ja moni muu) koen 130hp takarenkaalle lykkäävän laitteen auttamattomasti liian lussuksi, että se olisi hauska. 30-40hp tehoero R4 kilpailijoihin on paljon, se tuntuu selvästi.

Etkö sä _tosiaankaan_ pysty sitä ymmärtämään, että jotkut ajattelee ihan aidosti näin? Superbike-luokan pyörältä moni odottaa myös sen mukaisia tehoja. Jos sulle riittää jo 100hp takarenkaalta (hyvä niin), niin se ei välttämättä riitä kaikille. Moni kokee sen lussuksi ja tylsäksi mopediksi silloin.

Sulla on Jykke uskomattoman pitkät piuhat, taitaa olla poikki kokonaan? Jatketaan vaan vielä toistoa, katotaan hermostutko kohta...

tounge.gif

WSB:ssä Suzuki näyttää tulevalla kaudella kaipaavaan neljä (4!!) kuljettajaa samassa tiimissä, jotta voivat vastata Baylisin ja Lanzin vauhtiin. Aika epätoivoista mielestäni...
Ei se ole epätoivoa vaan maksukykyä. Rahaa löytyy, kun pyörät myyvät hyvin.
Hahhaaa!!!

No jos pojat pärjää pelkällä maksukyvyllä radalla niin mikäs siinä, antaa mennä vaan.
smile_org.gif

Itkuhan siinä vaan tulee kauden päätteeks simmuun ku Ducati korjaa niin merkki- kuin henkilökohtaisenkin mestaruuden Suzukin ja muiden nokan edestä. Siinä ei enää paljoa maksukyvyt auta...

smile_org.gif
Tota noin... Ikävä häiritä optimistista maailmankatsomusta mutta se raha ratkaise kyllä hyvin paljon WSB-sarjassakin. Rahalla nimittäin saa parhaat kuskit, parhaat testiradat, parhaat testilabrat, parhaat insinöörit jne...

Veikkaisin että jos piirretään kuvaaja, jossa x-akselilla kulkee tallin budjetti ja y-akselilla menestys, niin melko nousujohteinen kuvaaja siitä syntyy. Tämä tosin on vain yksittäisen (yksinkertaisen) henkilön veikkaus asiasta. Faktaa ei ole, enkä näe riittävän palkitsevaksi alkaa sitä mistään metsästämään.

Kummasti nuo Ducatit pärjää esim sbk:n puolella vaikka V2 moottorilla kisaavat!
cool.gif
nixweiss.gif
Vaan ei pärjää sielläkään Gixxerille. Vaikka säännöt suosivatkin papattimia. Johtuu käppyröistä. Eks oo vittumaista - mutta faktaa
wink.gif
pärjää ne jos katsotaan yhtä vuotta pidemmälle ajanjaksolle. Jopa erinomaisen hyvin... lisäksi BSB:ssä ne ovat edelleen kärkipäässä
biggrin.gif

2005 British Superbike Championship Points
Riders
1 G Lavilla Ducati 461
2 R Kiyonari Honda 429
3 M Rutter Honda 371

4 L Haslam Ducati 350
5 G Richards Kawasaki 241

Ja asiaa tuntemattomille tiedoksi; BSB on lähes yhtä kovatasoinen sarja kuin WSB... lisäksi R4:lla on hyvin vapaat rakentelusäännöt.

Mahtaa K5 gixxerimiehiä v*tuttaa kun ei heidän vessansa mahdu edes kärkiviisikkoon...
tounge.gif

Trollataan nyt takas... vaiks ei tää oo trolli vaan fakta. Ducati on suorituskyvyltään edelleen huipulla.
biggrin.gif

Ja suomen paikallisessa pikkusarjassakin eräs nimeltä mainitsematon Superbike-Ducati-kuljettaja ajaa ihan kivikautisella 90-luvun vehkeellä jatkuvasti kärjen tuntumassa. Nih... et se siitä V2 tehottomuudesta! Ei voi olla lussu jos pesee monta R4:ää...!
Kiyonari konttasi alkukaudesta ja antoi Lavillalle tasoitusta kun joutui olemaan pois muutamasta kisasta, joten siinä syy Lavillan mestaruuteen.
wink.gif

Merkkimestaruustaulukko 2005 BSB:ssä:

Teams

1 Honda 558
2 Ducati 533
3 Kawasaki 295
4 Suzuki 254
5 Yamaha 187

Kiyonari konttasi alkukaudesta ja antoi Lavillalle tasoitusta kun joutui olemaan pois muutamasta kisasta, joten siinä syy Lavillan mestaruuteen.  
wink.gif

Merkkimestaruustaulukko 2005 BSB:ssä:

Teams

1 Honda     558
2 Ducati     533
3 Kawasaki 295
4 Suzuki     254
5 Yamaha   187
Naaa 1000rr on vaan ylipainoinen alitehoinen rohmu siinä se syy on...  
pftroest.gif

Ja mitä tulee esim. viimeisimpään MotoGP -testiin. Hohhoijaa. Missä Suzuki? Missä Honda? Missä Ducatit? No Ducatit oli listan kaksi ensimmäistä ja molemmat alittivat virallisen rataennätyksen, joten eipä niitä muita aikoja enää tarvinnut katsella.
täyttä OT:tä

jees, mä toivon todellakin että ducati sais tuon paketin pelaamaan ja tulisi lisää kovia kisoja missä pystyttäis horjuttaan kunnolla japanilaisia. Yamaha (ja rossi) pystyi murtamaan Hondan ylivallan. Seuraavaksi jos Ducati pystyy lyömään kiilaa japanilaisrintamaan niin aina paranee...

ja OT^2 parrun avautumiseen:

noilla MotoGayBi vehkeillä taas ei ole mitään tekemistä minkään katupyöräjutun kanssa... ja joidenkin Pitsauskovaisten itselleen todistelut jostain V2:n big(gang)bang konstruktiosta voi unohtaa saman tien... Mun kisalaiskassa S1:ssä on yhtäpaljon GanBangiä kuin katuvassykkä V2:ssa.

mut uskominen on kivaa jokainen saa uskoa (ja fiilistellä) ja todistella mitä vaan jos oma itsekritiikki antaa myötä ja rima on tarpeeks korkeella että pääsee siitä helposti ali...

niin parru, tuolla gangbang jutulla en nyt millään tavalla viittaa sinuun enkä tuolla BigBangilläkään, se oli vaan yleinen heitto kun joku jossain todisteli jostain V2:n gangbang ominaisuudesta...

Ja mitä tulee esim. viimeisimpään MotoGP -testiin. Hohhoijaa. Missä Suzuki? Missä Honda? Missä Ducatit? No Ducatit oli listan kaksi ensimmäistä ja molemmat alittivat virallisen rataennätyksen, joten eipä niitä muita aikoja enää tarvinnut katsella.
täyttä OT:tä

jees, mä toivon todellakin että ducati sais tuon paketin pelaamaan ja tulisi lisää kovia kisoja missä pystyttäis horjuttaan kunnolla japanilaisia. Yamaha (ja rossi) pystyi murtamaan Hondan ylivallan. Seuraavaksi jos Ducati pystyy lyömään kiilaa japanilaisrintamaan niin aina paranee...

ja OT^2 parrun avautumiseen:

noilla MotoGayBi vehkeillä taas ei ole mitään tekemistä minkään katupyöräjutun kanssa... ja joidenkin Pitsauskovaisten itselleen todistelut jostain V2:n big(gang)bang konstruktiosta voi unohtaa saman tien... Mun kisalaiskassa S1:ssä on yhtäpaljon GanBangiä kuin katuvassykkä V2:ssa.

mut uskominen on kivaa jokainen saa uskoa (ja fiilistellä) ja todistella mitä vaan jos oma itsekritiikki antaa myötä ja rima on tarpeeks korkeella että pääsee siitä helposti ali...

niin parru, tuolla gangbang jutulla en nyt millään tavalla viittaa sinuun enkä tuolla BigBangilläkään, se oli vaan yleinen heitto kun joku jossain todisteli jostain V2:n gangbang ominaisuudesta...
Juu, KYSYIN jos ei V2 käyttäytyy enemmän niin kuin "gangbang" kone verrattuna R4:een? Eikö siinä ole pitempi paussi sytytyksien välissä joka (ainakin teoriassa) antaa renkaalle enemmän aikaa saada pitoa? On hyvinkin mahdollista että olen kokonaan väärässä. Eikä sillä varmaan ole mitään merkitystä tavalliselle "amatöörirataketulle", mutta periaatteessa? Joku viisaampi voisi kertoa tyhmemmälle miten se menee. Kiinnostaisi tietää (vaikka en itse kiertää ratoja)...

Äänestyksen perusteella siis rivi4 on havaittu ylivertaiseksi V2:een verrattuna. Niinhän se todellisuudessa onkin.

(53% eli selkeä enemmistö suosii rivinelkkuja)

Back