onko kenelläkään v-stromia ollut?
Mitä olette muokanneet, lisänneet tai työstäneet?
Kaikki muukin V-STROM jorina on tervetullutta!
Mitä olette muokanneet, lisänneet tai työstäneet?
Kaikki muukin V-STROM jorina on tervetullutta!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On ollut 650 vm.-05 ja kilometrejä ajoin siihen 69000km ja oli ihan hyvä peli.onko kenelläkään v-stromia ollut?
Mulla on -04 vuosimallinen, jossa pleksin yläreunassa on "aku ankan nokka"= taivutus eteenpäin, joka kuulemma tekee pyörteen... ja se pyörreOlen 180cm mittainen, enkä ainakaan omasta puolestani kokenut orkkispleksiä (K7 Abs) erityisen ongelmalliseksi.
Mutta laitoin silti viime kesänä Suzukin sporttiplexin kiinni, ja olen antanut sen olla alimmassa asennossa. Ilmaa virtaa enemmän kypärän yläpuoliskoon, mutta se ei pyörteile, vaan virtaa suoraan. Pystyn ainakin Suomen rajoituksilla ajamaan ihan ongelmitta tuolla ratkaisulla.
Pleksin korkeutta ja pinta-alaa kasvattamalla ei aina välttämättä päästä haluttuun lopputulokseen, koska se on periaatteessa on omiaan myös lisäämään pyörteilyä. Myös kuljettajan pituus ratkaisee paljon, homma voi olla kiinni muutamasta sentistä suuntaan tai toiseen.
Matalamman pleksin aiheuttama lisäilman virtaus on kylmällä haitta, kuumalla vain plussaa.
Pyörä on hyvä, luotettava, hyvä käsiteltävyys, kantaa kuormaa vaikka millä mitalla, ja menee pienellä bensalla. Uusin Bike väittää toimintasäteeksi 350km, mutta tuohon voi lisätä n.100km, jotta päästään todellisiin lukemiin. Kulutus on ollut n.4.0-4.8L sataselle, ja tankki on 22L. Ajovalot on luokkansa parhaat, tämä sentään tiedettiin Bikessakin. Jarrujakin moittivat, mutta enpä nyt sanoisi, että nuo Absien kanssa mitenkään kehnot ovat. Käsivoimaa niiden käyttämiseen ehkä kaivataan turhan paljon.
Ensiasennus oli Bridgen Trailwing (ulkomailla pilkallisesti "Deathwingiksi" nimetty) ja kieltämättä aika kökkö kumi. Ainakin jos verrataan Michelin Anakeehen, tai Metzeler Touranceen tai Z6:een, niin kaikki noista tekivät pikku-Stromista ihan toisenlaisen ajettavan. Varsinkin Z6t olivat HELVETIN hyvät!Mikäs tuo paljon parjattu ensiasennusrengas on? Ainakin eturengasta on haukuttu...
Onko kenelläkään ollut tällaista pleksiä:Kyllä orkkis plexi ravistaa... olen kokeillut jokaista plexin asentoa ja orkkis plexin keskimmäinen korkeus asento on minusta (186cm) paras ja kun ajaa hieman kyyryssä.![]()
Liekkö se Givin plexi mistään kotoisin?
Ravistaahan se, mulla se on ylimmässä asennossa ja kaikkeen tottuu paitsi jääpuikkoon hanurissa. Pyörä on hyvä mutta jos tykkää ajaa pitkiä matkoja kovempaa motarilla, niin sitten joku muoviluoti on parempi. Mun mielestä stromi toimii parhaiten 90-110 km/h matkanopeuksilla. Mulla on 2006 mallia ja en vaihtais pois.Kyllä orkkis plexi ravistaa... olen kokeillut jokaista plexin asentoa ja orkkis plexin keskimmäinen korkeus asento on minusta (186cm) paras ja kun ajaa hieman kyyryssä.![]()
mulla on ja se kyllä paransi aika paljonkin, mutta sen jälkeen joutuu kattelemaan maailmaa enempi pleksin läpi. Sitten hankin mastadin säädettävät kiinnitysraudat ja jo on alkuperäiselläkin pleksillä hyvä ajella, ja toimii ne isommallakin pleksilläOnko kenelläkään ollut tällaista pleksiä:Kyllä orkkis plexi ravistaa... olen kokeillut jokaista plexin asentoa ja orkkis plexin keskimmäinen korkeus asento on minusta (186cm) paras ja kun ajaa hieman kyyryssä.![]()
http://www.givi.it/caschi_borse_bauli_accessori.asp?CO_ID=510
Näyttäisi olevan leveämpi ja korkeampi kuin orkkis...
Millaiset ne mastadin kiinnitysraudat on?mulla on ja se kyllä paransi aika paljonkin, mutta sen jälkeen joutuu kattelemaan maailmaa enempi pleksin läpi. Sitten hankin mastadin säädettävät kiinnitysraudat ja jo on alkuperäiselläkin pleksillä hyvä ajella, ja toimii ne isommallakin pleksilläOnko kenelläkään ollut tällaista pleksiä:Kyllä orkkis plexi ravistaa... olen kokeillut jokaista plexin asentoa ja orkkis plexin keskimmäinen korkeus asento on minusta (186cm) paras ja kun ajaa hieman kyyryssä.![]()
http://www.givi.it/caschi_borse_bauli_accessori.asp?CO_ID=510
Näyttäisi olevan leveämpi ja korkeampi kuin orkkis...![]()
Moron,Nyt käsi sydämelle, minkälaiset renkaat? Mitä alle??
Olitko Masa pk-letkassa to, siinä Bembölen org:ssa. Olin näkevinäni sut siellä, kun hetkeksi törmättiin siihen rookieletkalla...