Mulla siis oli XR1000, mutta se tipahti kivetykselle

Homma kävi seuraavalla tavalla: Ajelin täältä Kotkasta kiertoteitä pitkin Lahteen ja vettä alkoi tietysti satamaan ensimmäisen 30km jälkeen ja ilma oli muutenkin kolea.
Mittaa reissulle tuli sellaset 200 kilometriä ja tämän jälkeen perille tullessa Lahteen menin sitten tipauttamaan kypärän maahan
Piti saada nääs kypärä pois äkkiä päästä, kun pysähdyttyäni tuli siihen ihan kivan näköinen tyttö haastelemaan mukavia
Tietysti kädet oli kohmeessa ja vahinko pääsi tapahtumaan...
Nyt sitten pitäisi uusi kypärä ostaa tilalle, kun vanhaa ei minulla enää ole.
XR tonniin kyllä miellyin, mutta tuota Z onea en ole edes kokeillut... ...ajattelin vaan, että jos sen kerran samaan hintaan saisi ja siinä on vakiona leukasuoja, sekä hengitysilmanohjain...
...Pitänee varmaan käydä maanantaina kokeilemassa tuota Z oneakin.
Mulla oli muuten tuossa XR tonnissa nämä ohkaisemmat poskipalat, ja uuteenkin kypärään nämä ehkä täytyy hankkia... ...Niillä on vaan aika perkuleen suolanen hinta!!! =75€ kahdesta läpyskästä!! Ompa kallista!
En minä tuosta meluisuudesta ihan älyttömästi välitä, kun tulppia tulee aina käytettyä, mutta olen harkinnut ostavani tämmöisen Shoei Whisper Strip Kit paketin tuohon seuraavaan Shoei pottaan..
...Onko kellään kokemuksia tästä vehkeestä?? Onko siitä mitään apua?