• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Uusimmassa Bike lehdessä juttu Man saaren kisoista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ron Jeremy
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Köyhä kun olen niin en viitsi ostaa lehteä vaan sen jutun takia. Kaupassa lehti on pakattu muoviin
bawling.gif
ihan niinkuin Hustlerikin etten pääse lukemaan
confused_orig.gif
Mitä siinä suunnilleen kerrotaan man saaren 100vuotis kisasta? Lukenut kaikenmaailman huhuja että Rossikin tulis heittää näytöskierroksen jne. Toisin sanoen onko siinä mitään uutta aiheesta?

Köyhä kun olen niin en viitsi ostaa lehteä vaan sen jutun takia. Kaupassa lehti on pakattu muoviin
bawling.gif
confused_orig.gif
Mitä siinä suunnilleen kerrotaan man saaren 100vuotis kisasta? Lukenut kaikenmaailman huhuja että Rossikin tulis heittää näytöskierroksen jne. Toisin sanoen onko siinä mitään uutta aiheesta?
No ei nyt mikään maata mullistava kolumni ollut, mutta kyllä pitäisi paikan päälle päästä edes joskus.
033102beer_1_prv.gif

bawling.gif
confused_orig.gif
No ei nyt mikään maata mullistava kolumni ollut, mutta kyllä pitäisi paikan päälle päästä edes joskus.
033102beer_1_prv.gif
vähän Sama kuin TM:ssä ollut juttu siitä nopeusfestari jutusta, en muista yhtään sitä nimeä, mut kokeiltavan olonen juttu. Lippuja myydään vain rajotettu määrä.. Mut onneks must tulee iso ja rikas!

bawling.gif
confused_orig.gif
033102beer_1_prv.gif
vähän Sama kuin TM:ssä ollut juttu siitä nopeusfestari jutusta, en muista yhtään sitä nimeä, mut kokeiltavan olonen juttu. Lippuja myydään vain rajotettu määrä.. Mut onneks must tulee iso ja rikas!
Goodwood Festival of Speed
062802jumpie_prv.gif

Back