• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Uusi verkkokauppa 2016 ratapäiville

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vertzu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
JORKKA_ sanoi:
En pääse kirjaantumaan tuonne kauppaan.

Tilasin uudet salasanat, mites pian noita kannattaa odottaa?

Uuteen kauppaan täytyy ensin rekisteröityä uutena asiakkaana, vaikka olisikin tunnukset jo tälle sivustolle. Käytäthän samaa sähköpostiosoitetta, mitä käytät tällä sivustolla.

Kolmone sanoi:
Kauppa toimii, vaikka alkuvaiheessa näyttää kalliimpia hintoja, niin ostostapahtuman edetessä näkyy jäsenhinta.
Jäsenhinnan saa myös näkyviin klikkaamalla % Hinnanalennukset, see pic
hinta.jpg

Kolmone sanoi:
Kauppa toimii, vaikka alkuvaiheessa näyttää kalliimpia hintoja, niin ostostapahtuman edetessä näkyy jäsenhinta.

Pieni tarkennus, että mikä oli jäsenhinta sitte loppujenlopuksi? Kun mä otin kaks pv kemoraan, niin veloitus oli 150e yhteensä

zekelius sanoi:
Pieni tarkennus, että mikä oli jäsenhinta sitte loppujenlopuksi? Kun mä otin kaks pv kemoraan, niin veloitus oli 150e yhteensä
Olet vissiin ehtinyt ostaa nuo ennen kuin jäsenstatuksesi on aktivoitu. Pitäisi olla 60 eur/ pala jäsenille.
Yhdistyksemme korvaa erotuksen, laita meili kauppa(at)motorg.fi.
Kiitokset kärsivällisyydestä, alussa saattaa olla kaikenlaista säätöä.

tiggeri sanoi:
Olet vissiin ehtinyt ostaa nuo ennen kuin jäsenstatuksesi on aktivoitu. Pitäisi olla 60 eur/ pala jäsenille.
Yhdistyksemme korvaa erotuksen, laita meili kauppa(at)motorg.fi.
Kiitokset kärsivällisyydestä, alussa saattaa olla kaikenlaista säätöä.

aah, olin siis hätähousu. :grin:

Yhdistyksenne voi hyvittää tämän traagisen varojen menettämisen .org aiheisilla tuotteilla vaikka siellä kemoralla, ei se elämä muutamista kympeistä ole kiinni :)

- Seke -

zekelius sanoi:
aah, olin siis hätähousu. :grin:

Yhdistyksenne voi hyvittää tämän traagisen varojen menettämisen .org aiheisilla tuotteilla vaikka siellä kemoralla, ei se elämä muutamista kympeistä ole kiinni :)

- Seke -

Hieno asenne :thumbup:

Päivytämme kaupassa kello 23 asti. Siihen mennessä rekisteröityneet saavat statusmuutoksensa noin 3 minuutissa.

Seuraavat muutokset sitten huomenna kello 10.

Terveisin,
Kauppatiimi

Kaikki 7.40 mennessä rekisteröityneet jäsenet päivitetty oikealle statukselle.
Seuraava tarkistus aikataulun mukaan 10.00. Saa ostaa.

No niin.

Kokeilkaa sitä kaupan hakukenttää niin sillä löytää helpointen itselleen sopivat tuotteet.

Kauppatiimi suosittelee kokeilemaan jotain villiä, kokeilkaa sanoja olut,delvac,tissit tai virtasalmi
Lämpimää keskiviikkoa toivottaen
Motorgkauppatiimi

vertzu sanoi:
Uuteen kauppaan täytyy ensin rekisteröityä uutena asiakkaana, vaikka olisikin tunnukset jo tälle sivustolle. Käytäthän samaa sähköpostiosoitetta, mitä käytät tällä sivustolla.

Kiitos, tämä homma nyt pulkassa.

Minulle näkyy liputusvuorojen kohdalla "lukko" symboli, mikä homma? (olen maksanut jäsenmaksun)

JORKKA_ sanoi:

Minulle näkyy liputusvuorojen kohdalla "lukko" symboli, mikä homma? (olen maksanut jäsenmaksun)

Oisko myyty loppuun ? :dunno:

JORKKA_ sanoi:

Lukko siinä näkyy mullakin, mutta ei haitannut menoa. Osa liputusvuoroista tosin on jo myyty loppuun (näkee kun klikkaa tuotetta).

Lukon kuva on siinä kaikilla.
Klikkaa itsesi tuoteryhmään niin näet tuotteet.

Melkein kaikki liputtajavuorot on loppuunmyytyjä.
Botnialle ja Kemoralle näyttäs viel nyt olevan vapaita liputtajapaikkoja

-Mikko

Kaikki klo 12 mennessä rekisteröityneet on kirjattu oikeille statuksille.
Kauppaan siis, ovi on auki. :p

Kaikki klo 14 mennessä rekisteröityneet on kirjattu oikeille statuksille.

t. Eräs kauppiaista.

Goofy S sanoi:
Kaikki klo 14 mennessä rekisteröityneet on kirjattu oikeille statuksille.

t. Eräs kauppiaista.

Istutko sä jossain ulkosaaristossa veneen keulassa läppäri sylissä neppailemassa porukalle jäsenstatuksia päälle kaupassa?

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back