• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Uusi R1 lunastukseen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mitäs jos org järjestäis vapaaehtoisen nettikeräyksen, johon tulleet varat luovutettaisiin _lyhentämättöminä_ MediHelille, ilman niitä normaaleja välikäsiä?

Itse osallitsuisin ilman muuta. Ei sen tarttis olla sen kummempi kuin orgin tilinumero tänne, ja tieto maksun saajan kohdalle MediHeli, jotta se osattaisiin erotella tilin muista rahoista.
Näin toteutettuna ei kai tarvittaisi rahankeräyslupaakaan? (Mutua, tuo toki on syytä tarkastaa)
Tuohan on aivan loistava idea, jos tuo toteutuu niin asiaa voi mainostaa muissakin foorumeissa ja varmasti massalla on vaikutusta että vaikka sen 1e antaa ni sekin on jotain kun 10000 ihmistä niin tekee. Tämä huomattiin myös joulupata keräyksessä missä varsinkin muropaketti keräsi varsin ison potin.
Loistava idea, mutta mitenkäs huomioida Ilmari ja Sepe, ne muut samaa palvelua tarjoavat kopterit? Turun ja Helsingin MediHelit ovat vasta puolet kakusta, ja .ORG on valtakunnallinen.
Ja kaikki pyöräilevät kuitenkin kaikkialla...  
thumbs-up.gif

mitenkäs huomioida Ilmari ja Sepe, ne muut samaa palvelua tarjoavat kopterit? Turun ja Helsingin MediHelit ovat vasta puolet kakusta, ja .ORG on valtakunnallinen.
Ja kaikki pyöräilevät kuitenkin kaikkialla...  
thumbs-up.gif
Mitenkäs ne huomioidaan? Jokainen keräykseen osallistuja lahjoittaa tietenkin vaikkapa 2 eur/kopteri, joita Suomessa on 4, yhteensä 8 eur. Ei paha summa lainkaan. Voidaan kerätä rahat yhelle tilille, josta ne sitten tilitetään saajilleen, neljäsosa kullekin.

Mua henkilökohtasesti ihmetyttää se tehottomuus jolla rahaa kerätään. Ainakaan itse en tarvitse mitään härpättimiä korvaukseksi antamastani tuesta, vaan olisin päinvastoin paljon tyytyväisempi jos tukeni menisi täysimääräisenä suoraan kopterille eikä alvien ja tuotteiden kustannusten peittämiseen.

Itse annoin tukeni Medi-Helille, mutta sain palvelua Ilmarilta. Ei se avuntarve kysy paikkaa, ihmisten hoitoonsaaminen on yhtä tärkeää kaikkialla. Joten joku Motorgin kaveri vois ottaa kantaa onko keräys mahdollista järjestää yhdistyksen nimissä. Jos ei, niin sooloilemaan vaan.

Mua henkilökohtasesti ihmetyttää se tehottomuus jolla rahaa kerätään. Ainakaan itse en tarvitse mitään härpättimiä korvaukseksi antamastani tuesta, vaan olisin päinvastoin paljon tyytyväisempi jos tukeni menisi täysimääräisenä suoraan kopterille eikä alvien ja tuotteiden kustannusten peittämiseen.
Sama juttu, olen aina ihmetellyt sitä kustannustehottomuutta, joka rahankeräyksessä noihin kohteisiin on. Sillä ajattelinkin, että jos kyseessä ois Org, joka keräis rahat ja luovuttais eteenpäin asianosaisille tahoille, tehokkuus ois sataprosenttinen ja antajillakin ois paljon parempi mieli kun ei ruokita välikäsiä.
Iteltä lähtee heti 2,5 euroa/kopteri jos org laittaa tilinumerot esille. Tuttu on säilyttänyt henkensä Medihelin ansiosta, seuraavalla kerralla se saatan olla minä itse.

Kannatan ideaa...tuo mahdollinen 8  euroa ei nyt mikään taloutta kaatava asia ole ja joskus voi olla että itsekkin tarvitsee sitä...toivottavasti sitä ei koskaan tule koettua...

Todella hieno idea mukana ollaan!!
Saisi edes bensaverosta yhden prosentin käyttöön tälläisten tukemiseen menisi rahat edes johonkin tosi tärkeään
Sillä autettaisiin kaikkia meitä jotka tien päällä liikumme joko töissä tai sitten vapaalla ja vapaalla liikkumiseen on yksi parhaista välineistä on moottoripyörä!!!
062802moto_prv.gif

Back