Ite tilasin kans takarenkaalta puig:n racing pleksin. Hinta ei ainakaan päätä huimaa. Tilausvahvistusta ei ole tullut vielä, pleksi tilattu n.viikko sitten.... Onkohan normaalia?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Emt onko jotain häikkää siellä, vai eikö ne vaan muista lähettää niitä. Itse pistin mailia ja kysyin, onko tilaus tehty. Sanoi, että on. "Olin lähettävinäni tilausvahvistuksen, mutta näköjään se ei ole tullut perille".Ite tilasin kans takarenkaalta puig:n racing pleksin. Hinta ei ainakaan päätä huimaa. Tilausvahvistusta ei ole tullut vielä, pleksi tilattu n.viikko sitten.... Onkohan normaalia?
Voisin väittää, että tuplakupla. Tumman ja vaalean savun rajasta lähtee kupla. Tarkasti kun katsot, niin noista sivukuvista näkyy takalaidassa pieni hyppäys, eli kupla.Ite meinasin kans tilata tuolta tohon f3:seen. Naurettavan hintainenhan toi on.En vaan oikeen saa selville tosta kuvasta että onko toi orkkis pleksi vai tuplakuplan tapanen.![]()
Mun silmään näyttäis orkkikselta -> Kuva
Kappas, kun oikeen avasin silmät niin kyllähän se sieltä erottuu.Voisin väittää, että tuplakupla. Tumman ja vaalean savun rajasta lähtee kupla. Tarkasti kun katsot, niin noista sivukuvista näkyy takalaidassa pieni hyppäys, eli kupla.Ite meinasin kans tilata tuolta tohon f3:seen. Naurettavan hintainenhan toi on.En vaan oikeen saa selville tosta kuvasta että onko toi orkkis pleksi vai tuplakuplan tapanen.![]()
Mun silmään näyttäis orkkikselta -> Kuva
Tarviitko pleksin? Tulee samalla kyllä.pma kerro sitten ku saat sen pleksin että miten se passaa paikalleen ja onko se kupla mallinen.
Tekis itelläki mieli tilata tuolta mutta ei jaksa tehä tunnuksiaJos joku on tilaamassa kyseisestä paikasta lähiaikoina pleksiä niin oisin kiinostunut kimppatilauksesta.![]()
No pari pleksiä tuolta voin tilata. Ei jaksa isompaa läjää ottaa.Mjaa. Tuo ei olisi välttämättä rahallisesti kovinkaan suuri vahinko oli sitten millainen vaan. Jos sopii, voisin lähteä mukaan kimppaan jakamaan postikuluja? Tosin tilauksen kokonaissumma taitaa sen verran nousta että tulli saattaa heittää jotain kulua vielä tuohon päälle, eli kimppatilauksen hyöty voi olla plus-miinus-nolla...
![]()
Nyt sitte tuli tumma pleksi. Eli on varmaanki ihan normaalia.Ite tilasin kans takarenkaalta puig:n racing pleksin. Hinta ei ainakaan päätä huimaa. Tilausvahvistusta ei ole tullut vielä, pleksi tilattu n.viikko sitten.... Onkohan normaalia?
itsekki ebaysta tilasin. pyöreet 16€ hinta...itse tilasin ebay ilman puig;n logoa hintaa oli posteineen huimat 17€Itse juuri tilasin täältä.
64,95e + posti, ei paha. Muualla sama pleksi 95-105e.
ja tuntuu toimivan siinä missä puig