Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Badvendit sanoi:Täälläkin uusi org.lainen! Ison A:n ajokoetta vielä malttamattomana odottelen, mutta eiköhän ensimmäinen prätkäkausi pääse kohta starttaamaan!
rane58 sanoi:Täällä vanha äijä haluaa aloittaa uudestaan ajelut....
Olen foorumia seuraillut jo pitkään, nyt aloin kirjoittelemaan....![]()
Tervetuloa.Tomppainfin sanoi:Laitetaan tännekin kommenttia, eli torstaian sai nelikymppinen ensiprätkän hankittua. 800cc VFR ja vielä ihan kivasti olen pärjännyt. Tänään ekaa päivää pääsin duuniin stadin keskustaan ja sieltä toiseen duuniin kaupungin itäosaan, niin olisiko jotain kokeneempien vinkkejä ruuhkassa ajamiseen, milloin kehtaa / on fiksua vetää vierestä / keskeltä ohi? Aamulla Tuusulantiellä vedin aika monen kymmenen auton ohi kun pääsin sivusta bussikaistan kautta ohittamaan, mutta olisi kiva kuulla kokeneempien kommentteja ja vinkkejä.
mmakine sanoi:Pitää kai minunkin ilmoittautua. Kortin sain kahdeksan päivää sitten ja pyörä on ollut viikon ja yhtä työestettä lukuunottamatta olen ajanut joka päivä. Tänään on kuulemma Prätkällä töihin -päivä ja tuossahan se työpaikan pihalla seisoo.
Miten ison etikettivirheen muuten tekee, jos:
- Ostaa ajovarusteet ensimmäiseksi,
- Suorittaa ajokortin niin, että teoriat ovat valmiina lumisena aikana ja ajamaan pääsee heti kun koulun kausi alkaa,
- Hankkii ensimmäiseksi pyöräkseen riittävän kesyn, kevyen ja helpon ja ajaa isolla A:lla A2-pyörää?