• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

UUSI! Nopean ryhmän rata"opastusta" 9.8.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sumppa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Nopean ryhmän rata"opastusta" 9.8. - VOL 2 (Motopark, Virtasalmi)

• 10 hlöä, hinta 30€/hlö

Ääniä: 0 0,0%
  • 15 hlöä, hinta 20€/hlö

• Joku muu systeemi, mikä?

• Ääniä yhteensä
    0
Miun puolesta! Yritin vaa ohjata ryhmiä, ite opin ajaa nopees, ja ei siel "kolaroitu". Mp-tuki ilmeisesti haluu mollata teitä ja mua. Teil oli hyvin järjestetty!
Mulle ei kyllä nyt aukee et kuka täällä mollaa ja ketä?
No, ehkä olen vain hieman hidas, eh eiku tyhmä
biggrin.gif

Parahin jartsu27.

Kukaan ei vittuile, ellei sille anneta aihetta. Täällä ei ole kukaan muu nyt mollannut ketään, paitsi sinä MP Tuki ry:tä. Suosittelen että jos sinulla on jotain sanottavaa kyseisen yhdistyksen toiminnasta niin sanot sen heille suoraan. Selän takana pään rääpiminen kun on mun mielestä vähän lapsellista.

Joskus oikeasti kannattaa katsoa peiliin ja miettiä olisiko syytä siihen vittuiluun myös omalla toiminnalla.

Tämä ei ole vittuilua, eikä siksi tarkoitettua, ei edes piilo-vittuilua.

Ahvenistolla nopean ryhmän vauhdit taitavat olla jossain 1.30 ja 1.40 välissä... Alta 1.40 kuitenkin mennään.

No kyllähän tossa vauhdissa vielä mutkat taittuvat. Pitää yrittää tulla mukaan jos sen mopon saisi ja olisi vielä tallessa parin viikon päässä...

Ymmärrettiinköhän tässä ihan oikein? Mikäli oikein aavistan, equilibrium puhuu nopeuksista ja mekanik kierrosajoista. Nopeudethan nopeassa ryhmässä liikkuvat kai niin, että tiukimmissa mutkissa n. 60-70km/h ja pääsuoralla parhaimmillaan 230-240 km/h. Kierrosajat ovat sitten alle tuon 1min 40sek.

<span style='font-size:7pt;line-height:100%'>(Ei, nämä eivät ole kiveen hakattuja totuuksia, vaan arvioita.)</span>
Aika järjetöntä kyytiä saa vetää jos pääsuoralla Ahvenistolla ajaa 230-240. Varsinkaan jos puhutaan todellisesta nopeudesta.

Itse ajellut Ahvenistolla siihen 1.33 päälle ja koskaan ei ole mittarissa ollut muistaakseni enempää kuin 200. Siitä sitten vielä mittarivirheet pois.

Aika järjetöntä kyytiä saa vetää jos pääsuoralla Ahvenistolla ajaa 230-240. Varsinkaan jos puhutaan todellisesta nopeudesta.

Itse ajellut Ahvenistolla siihen 1.33 päälle ja koskaan ei ole mittarissa ollut muistaakseni enempää kuin 200. Siitä sitten vielä mittarivirheet pois.
1.32 ja pääsuoralla 180.. ehkä joskus vähän yli. Siinä jarrulla harvemmin viittii mittaria kattella
tounge.gif

1.32 ja pääsuoralla 180.. ehkä joskus vähän yli. Siinä jarrulla harvemmin viittii mittaria kattella
tounge.gif
Jeps, aika sama setti. Mulla on yleensä tornin mutkassa se 180, joskus ollut kai 190. Piruuttaan tulee joskus sen tornin mutkan "avauksessa" hitusen vielä kiihdytettyä siihen 200 tienoille. Nuo siis mittarin mukaan.

smile_org.gif

sanoi:

Mulla kierrosajat 1.36-1.38 eikä koskaan yli 165 ole ollut nopeutta. Kaikkeni olen kyllä yrittänyt, mutta ku ei mopo kulje
confused_orig.gif

sanoi:

Mulla kierrosajat 1.36-1.38 eikä koskaan yli 165 ole ollut nopeutta. Kaikkeni olen kyllä yrittänyt, mutta ku ei mopo kulje
confused_orig.gif
Jos mopo rajoittaa omaa nopeutta siihen ei ole kuin yksi ratkaisu
smile_org.gif

sanoi:

confused_orig.gif
Jos mopo rajoittaa omaa nopeutta siihen ei ole kuin yksi ratkaisu
smile_org.gif
kierrosajat paranee vain harjoittelemalla, mutta tässä tarkoitan tosiaan vain tuota suoranopeutta. ja siihen on vain yksi ratkaisu.
biggrin.gif

Nyt täytyy sanoa että muistin täysin väärin tuon pääsuoran nopeuden!  
blush.gif
Kelailin asiaa uudemman kerran ja joo, kyllä ne siellä 200-210 hujakoilla on kovimmat nopeudet. Kerran taisi mittari näyttää jopa 212km/h. Mutta mittarivirhe, mittarivirhe.. Tosiaan todellista varmaan karvan alta 200.

edit: näppihärö

Back