• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Uusi nahkapuku tuli

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JP_445
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mainostetaan nyt sitten... Mullekkin ilmesty uus nahkapuku toissa viikolla. Clover RC 100, yksosanen, musta. ISOLLA kyttyrällä ja kiree.
inlove.gif

> Kuva <

edit. kuva

Tulipahan nyt sit toi cloveri tänään tilattua, köyhty sen kiloeuron mut kai se sen arvosta on
biggrin.gif

Innolla odotella maanantaina että pääsee postissa käymään
smile_org.gif

RC100 ja mustana, myyjä joka sitä koetti oli täysin saman kokonen ku minä ja sano että istu ku nyrkki silmään ni pakkokai se on uskoo että sopivan kokonen on
biggrin.gif

Onhan siinä palautusoikeus jos ei istu, mut jos kerran myyjä tosiaan on samaa kokoa ku minä ni pakko se on kohillaan olla
smile_org.gif

Saattaapi olla että ei istu ekalla kerralla.. noi 1-osaiset on aika ahtaita verrattuna kokonumeroon.

-tm

PS mulla on Dainese kokoa 48 T-age se tosin kyllä istu heti kerralla kun kysyin myyjältä että minkä koon hän mulle laittais..
wink.gif

On muuten oikein järjen riemuvoitto hommata 1-osainen puku noin ainoaksi ajokamppeeksi... varmaan tosi kiva kyläillä... No kait kaverit antaa mun olla kalsareillani kaffepöydässä
biggrin.gif
Hmmm miten mahtaa ihmiset suhtautua torirannassa kaffilassa kun oikein hiki pukkaa päälle ja raapasen nahat pois päältä... Ruudulliset kalsarit ja T-paita päällä sitten tepastelen kaffeelle Sidit jalassa
biggrin.gif
Soittavat varmaan valkotakkiset paikalle hakemaan miehen "laakerikorjaukseen" (isopyörä heittää liikaa)
tounge.gif

On muuten oikein järjen riemuvoitto hommata 1-osainen puku noin ainoaksi ajokamppeeksi... varmaan tosi kiva kyläillä... No kait kaverit antaa mun olla kalsareillani kaffepöydässä  
biggrin.gif
Hmmm miten mahtaa ihmiset suhtautua torirannassa kaffilassa kun oikein hiki pukkaa päälle ja raapasen nahat pois päältä... Ruudulliset kalsarit ja T-paita päällä sitten tepastelen kaffeelle Sidit jalassa  
biggrin.gif
Soittavat varmaan valkotakkiset paikalle hakemaan miehen "laakerikorjaukseen" (isopyörä heittää liikaa)  
tounge.gif
Heh, sainpas jonkin järjen hivenen istutettua sinun päähän eilisen puhelun aikana
wink.gif

Mutta joo, pidä tänään kelkka puiden välissä!

Kuinkas nuo nahka vermeiden koot on passanneet ,onko ollut noi järkijään ns.pientä koko , että on joutunut ottaan isomman kuin mitä yleensä muut vate koot on ollut.Ainakin Dainesen kokeilujen perusteella nahkatakki piti olla 56 kun muuten on ollut L 52-54.Eihän noita tohdi ilman kokeilematta tilata mistään.........voi tulla kyllä iso yllätys
eek.gif

Kuinkas nuo nahka vermeiden koot on passanneet ,onko ollut noi järkijään ns.pientä koko , että on joutunut ottaan isomman kuin mitä yleensä muut vate koot on ollut.Ainakin Dainesen kokeilujen perusteella nahkatakki piti olla 56 kun muuten on  ollut L 52-54.Eihän noita tohdi ilman kokeilematta tilata mistään.........voi tulla kyllä iso yllätys
eek.gif
Kokeilematta ei tosiaan nahkapukua kannata ostaa.. Yhtä jos on koittanut niin sama koko varmaan täsmää muihinkin malleihin, ellei sovittajan oma koko sitten muutu vuoden mittaan
wink.gif

Yhtä jos on koittanut niin sama koko varmaan täsmää muihinkin malleihin, ellei sovittajan oma koko sitten muutu vuoden mittaan
wink.gif
No vois sanoo et ainakin Dainesen eri mallien välillä on merkittäviä eroja vaikka koko on sama. Eli täytyy kokeilla kaikkia vaan.
Oh.. en oo vastaavaa huomannut. 1-osaset on luonnollisesti tiukempia kuin 2-osaset, ja pukujen mahdolliset joustot luonnollisesti parantavat istuvuutta.

Niin kokeilin dainesen eri mallien sopivuutta ja kyllä tosiaan oli havaittavissa että toinen malli 54 olis ollut sopiva kun taas toisessa sopi 56 paremmin,tiedä sitten mistä johtui mutta nuo mallit oli toinen tarkoitettu enempi kyykkypyörällä ajettavaksi ja taas toinen pystympään ajoasentoon , oisko tuo johtunut sitten siitä
confused_orig.gif
?Joka tapauksessa koko jota normaalisti vaatteeni on oli dainesen takin kokona liian ahdas, onko tuo italialainen miehen standarti hieman pienempi kokoinen kuin suomipojun?
confused_orig.gif
? noin yleensä.

Back