Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.
Käytät vanhentunutta selainta. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita verkkosivustoja oikein. Sinun pitäisi päivittää tai käyttää vaihtoehtoista selainta.
Tyylikkään ulkonäön lisäksi CF Moton mallit yllättävät edullisella hinnoittelullaan. Nakumalli 650 NK:n hinnaksi kerrotaan 7490 euroa ja adventure-mallin hinnaksi sivulaukkuineen ja kaatumarautoineen 8490 euroa. Nakupyörien luokassa samalla hinnalla on totuttu saamaan vain 400-kuutioisia malleja. Adventure-segmentissä CF Moto edustaa ylivoimaisesti edullisinta vaihtoehtoa.
Milanossa olivat ihan näyttävästi mukana, pyörätkin näyttivät hyvältä ja aika tutuilta.
Ehkäpä mieleen painuvin kohta ständillä oli kuitenkin se pitkäsääri, joka välttämättä halusi antaa juuri minulle CF Moto buffin.
Milanossa olivat ihan näyttävästi mukana, pyörätkin näyttivät hyvältä ja aika tutuilta.
Ehkäpä mieleen painuvin kohta ständillä oli kuitenkin se pitkäsääri, joka välttämättä halusi antaa juuri minulle CF Moto buffin.
Ostin puolitoista vuotta sitten Huolto-Kaksikolta Cf-Moton mönkkärin ja karvasäärinen Toimeve antoi minulle buffin. Mönkkäreillä 3-vuoden takuut ja 800km lumihommia ja keskikevyttä mönkimistä on nyt takana ongelmitta.