• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Uusi kypäräkysely

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja teammate
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

UUSI KYPÄRÄKYSELY - Optimoitu kypärämerkeittäin

• AGV

Ääniä: 0 0,0%
  • Arai

• Bayard

• Bieffe

• HJC

Ääniä: 1 33,3%
  • Nolan

• Shoei

• Suomy

• Schuberth

• Muu

• Ääniä yhteensä
    3
AGV XR 2. Pistin itse samanlaisen äänestyksen pystyyn huomaamatta tätä äänestystä. Voi Weee!! No onneks "patrika" puhalsi pelin poikki, ennen kuin pääs aihe kunnolla alkuun.
Toisaalta mä olisin halunnut äänestää uudestaan, koska 2 vuotta sitten oli toinen merkki päätäni suojaamassa.

Vanhat äänestykset pitäisi siivota pois, uudet päivitetyt tiedot kehiin
wink.gif

AGV XR 2. Pistin itse samanlaisen äänestyksen pystyyn huomaamatta tätä äänestystä. Voi Weee!! No onneks "patrika" puhalsi pelin poikki, ennen kuin pääs aihe kunnolla alkuun.
Toisaalta mä olisin halunnut äänestää uudestaan, koska 2 vuotta sitten oli toinen merkki päätäni suojaamassa.

Vanhat äänestykset pitäisi siivota pois, uudet päivitetyt tiedot kehiin
wink.gif
No joo, totta puhut. Onhan osalla porukkaa varmaan just kypärät ym. varusteet vaihtuneet. Mut varmaan aika hankalaa alkaa poistelemaan aiheita ja määrittää mikä on vanha äänestys.
nixweiss.gif
En mää vaan tiiä. Kaikki äänestykset vaan pois ja uudet kehiin. Ainakin pysyttäis asioissa ajan hermolla.
cool.gif

Arai signet gt ja joku probikerin edullinen.

Suubertin s1:stä katselen josko joko.. ja sen pitäisi olla Schwarz Silber tietysti..
talktohand.gif

Shoei XR-1000
inlove.gif

Kiva pitää sitä päässä talvella ja muistella kaikkia kivoja reissuja joita sen kanssa kesällä tehtiin..
062802moto_prv.gif

Shoei Raid. Muitakin merkkejä ja malleja sovittelin mutta nuo toiset silmät rajoitti valikoimaa. Raidiin mahtuu sangat hyvin.

Mulla osben kuitu kypärä... Onko kellään muulla kokemusta Osbesta. Ei taida olla montaa maahantuojaa??

Back