• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Uusi kypäräkysely

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja teammate
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

UUSI KYPÄRÄKYSELY - Optimoitu kypärämerkeittäin

• AGV

Ääniä: 0 0,0%
  • Arai

• Bayard

• Bieffe

• HJC

Ääniä: 1 33,3%
  • Nolan

• Shoei

• Suomy

• Schuberth

• Muu

• Ääniä yhteensä
    3
arain quantum on ja pysyy
smile_org.gif

BMW SportIntegral  
72607679550-B.jpg

Hiljainen ja aerodynaaminen - kuulet jopa omat ajatuksesi 300km/h!
biggrin.gif
Ja leveä näkökenttä sivulle, mikä on erittäin tärkeää kaupunkiliikenteessä, ja mihin ei aina osata kiinnittää riiittävästi huomiota. Sen huomaa vasta käytössä!
...ja sopii kaljuille!  
062802moto_prv.gif

Shoei RX-R
Halvin vaihtoehto mun päänmuodoille, hieman meluisa, mutta muuten ihan ok.
Shoein ja Arain kypärät olivat ainoita jotka sopivat mun päähän, muut puristi etuotsasta

Shoei Raid, hyllyssä vanha Shoei TX-R, ja pari kuttaperka pottaa menneestä historiasta.
Pääasia että istuu hyvin.

Nolanin 100 on mulla ja niin on poliisillakin...eihän se silloin VOI olla huono?
idea3.gif

Shoei. Olin kerran saksassa ja kun liikkeeseen menin niin kaveri tarjosi tollasta tarjoukseen. Hinta oli 325E mutta lähti mukaan 125E plus huppu. Että minäkö kova tinkimään... ei kai.
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Shoei Raid toimii pääkopan suojana tällä hetkellä. Tyytyväinen kyseiseen kuuppaan olen. Suhteellisen hiljainen, kevyt ja todella hyvin, ainakin mun päähän, istuva.
cool.gif

062802jumpie_prv.gif
Taidan vetää pohjanoteerauksen: ZEUS 570 lipalla ja visiirillä varustettu avopotta (ovh 3 vuotta sitten n 300 mk) ei lainkaan paha...
062802jumpie_prv.gif

Back