• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Uusi kypäräkysely

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja teammate
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

UUSI KYPÄRÄKYSELY - Optimoitu kypärämerkeittäin

• AGV

Ääniä: 0 0,0%
  • Arai

• Bayard

• Bieffe

• HJC

Ääniä: 1 33,3%
  • Nolan

• Shoei

• Suomy

• Schuberth

• Muu

• Ääniä yhteensä
    3
HJC FG-14 ja mölyä riittää yli 80 km/h vauhdissa. Irroitettava "maskiosanen" on mun mielestä hyvä kun tykkään ajella taajamavauhdeissa visiiri auki.

Tähän asti on aina ollut AGV, mutta jos noi testit pitää yhtään paikkaansa ni ens vuonna se on SHUUBERTTI. Tajuton ero. Täytyy testata.

Tuli just ostettua uusi suubertti S1, kun sai niin halvalla.
Eikä maksanu kun -40% !!!
062802jumpie_prv.gif

Ostin sitten sillä säästyneellä rahalla automaattilaturin talveksi ylläpitämään mopon akkua...

No kevväällä näkkee, onko siitä mihinkään. Ainakin on hurjan tiukka laittaa päähän vaikka on sitten päässä kun ympärille valettu. Lupailee siis ainakin mahdollisuuksia kohtuullisen alhaiselle ajomelulle siellä sisällä.

Voi kun tulisi jo kevät...
Ai niin, jotkuthan vieläkin mopoilee. Ja mulla on jo palikoina oma.

Ensi kesänä päästään tositoimiin Shoein X-Spiritin kanssa, valinta perustuu keveyteen ja toimivaan ilmastointiin, kunnolliseen huurtumattomaan pinlock systeemiin ja helpon vaihdon mahdollistava visiirin kiinnityssysteemi, unohtamatta monia mahdollisia eri visiireitä...

Akin-Shoei.jpg

Ensi kesänä päästään tositoimiin Shoein X-Spiritin kanssa, valinta perustuu keveyteen ja toimivaan ilmastointiin, kunnolliseen huurtumattomaan pinlock systeemiin ja helpon vaihdon mahdollistava visiirin kiinnityssysteemi, unohtamatta  monia mahdollisia eri visiireitä...
Loistava valinta
biggrin.gif

Allekirjoittaneella sama kypärä vermeulen 2 värityksellä  
thumbs-up.gif

Tosta ei paljoa kypärä parane paitsi hiljasemmaks.

Vähän hankalaa oli äänestää kun kaapista löytyy 5 kypärää, minulla tämän kauden ollut SHOEI raid invader tc-2 joka on yksi hiljaisimmista kypäristä jonka olen omistanut,erinomainen potta pitkille matkoille ei pahemmin humise ja istuu hyvin päähän kuva:
391.jpg

Toisena kypäränä löytyy SUOMY explorer gold,jonka sain todella halvalla ja on tosi näyttävä kuuppa,hiljaisuudesta vaikea sanoa kuva:
suomy_ventura_hlmt_explorer_gld.gif

Emännälle ostettiin viime keväänä X-LITE 601,joka myöskin vaikuttaa laadukkaalta tuotteelta (en ole voinut testata kun on xs
biggrin.gif
).
Kaksi muuta pottaa ovat vanhoja Nollanin kypärijä muistaakseni N 37 JSW,ja N 27,jotka palvelivat hyvin -90luvulla nykyään ovat vara kypärinä..
ääni meni tossa shoeille mutta vaikea sanoa mikä noista kolmesta on paras,kaikissa on hyvät ja huonot puolensa.

Kesällä 2004 Schuberth S1:stä ei saanut edes maahantuojalta, niin piti ostaa vastaava, mutta bmw:n tarroilla:
Eli BMW SportIntegral:

sportintegral_schwarzmat.jpg

Pari Nolania on ollu, ne tuntuu istuvan päähän parhaiten. Olen kyllä valmis vaihtamaan merkkiä jos vaan löydän vielä paremmin istuvan, mutta semmosta ei vielä oo tullu kohdalle.

Back