Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ennenkin sanonut, sanon taas, Schubert S1, hiljainen, mukava, nerokas aurinkovisiiri jne...mallimerkinnän mukaisesti: ykkönen
Mulla tollainen se vanhempi malli,tyytyväinen olen ollut,ehkä hieman painava kumminkin.Sama firma, Schberth, mutta toinen tuote - C2![]()
![]()
Vanhempi = Concept ja sehän mullakin on jo muutaman vuoden pääkoppaa suojannut hyvällä menestyksellä. C2:ssa (=Concept II ?) tosin on mm. hiljaisuutta parannettu niin merkittävästi että hakkaa jo osan umpiruukuistakinMulla tollainen se vanhempi malli,tyytyväinen olen ollut,ehkä hieman painava kumminkin.
Toi on todella äänekäs potta, mutta erittäin kätevä silmälasien käyttäjille.MUN mielipide:![]()
Mun ehdotus vastaava, mutta Shoeilta. Syncrotec II Silver... (kuva alla)MUN mielipide:![]()
Hyviä ominaisuuksia on mielestäni ainakin tuplavisiiri ja hyvä ilmastointi. Tuplavisiirin toki voi korvata kalvolla, jota kuitenkaan ei kaikkiin pottamerkkeihin/-malleihin saane. TuplaD-lukko on jees. Irroitettava ja pestävä sisus on jees. Ja jos meinaa matalana tulittaa, niin sais varmaan olla niskassa varaa painaa päätä taaksepäin.Eli siis, osaako joku kertoa mihin kannattaa kiinnittää huomiota uuden kypärän ostossa (poislukien notooriset istuu päähän jne.)?
Joo oli tosi vertailukelpoinen testi esim. Suomylta oli halppis kypärä otettu testiin. Vähän sama jos verrattaisiin Uutta "luksusautoa" Lada 110 16-venttiilinen sport hatcback ja uutta Mersun C55:sta.Itselläkin on potan osto ajankohtainen ja kaikkitietävästä googlesta löytyi ADACin kypärätesti 2004
Taidan etsiskellä S1:tä tai BMW:tä kesäksi![]()