• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

uusi kilpiteline

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tollo81
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Äsken pistin tilaukseen uuden kilpitelineen semmosesta paikasta kun Hamicad ltd.Englannissa majailee toi yritys ja tekee semmosia kilpitelineitä jotka pitäs mennä ihan heittämällä paikolleen...voin pistää infoa kun paketti tulee , jos jotain kiinnostaa.
70 erkkiä muute makso postikuluineen...
sport05.gif

Pistä ihmeessä juttua kun tulee - toim. aika, hinta rahteineen yms... olen tuohon omaan SV:hen katellut kilpitelinettä ja tuonnekin sivuille eksynyt joskus. Se on yks mahdollisuus jos en sitten tee itse.
confused_orig.gif

Se on yks mahdollisuus jos en sitten tee itse.
confused_orig.gif
säästää muuten aika pitkän pennin, jos jotain kautta saat itse tehtyä tai jonkun tekemään sulle.
Itse köyhdyin aikoinaan 03 636:sen kilpitelineestä 20€ ja oli todella hyvää jälkeä ja kestävä!
thumbs-up.gif

ja BTW: 03-04 636:seen ei mene mikään kilpiteline heittämällä kiinni. Vaatii ihan perkeleellisen homman ku pitää koko stnan takakate purkaa, kuitenkaan sitä hajoittamatta..
mad.gif
mutta kyllä se lopussa kiitos seisoo kun siitä on se hirveä lintulauta pois ja perä hoikan ja kevyen näköinen..
cool.gif

Itse tilasin SV:n kilpitelineen tuosta paikasta noin kuukausi sitten. Homma toimi ripeästi, paketti tuli noin viikossa. Teline on oikein asiallisen näköinen, vielä en ole tosin ehtinyt paikalleen sovittamaan, mutta eiköhän tuo siihen sopine. Paketissa oli myös hyvinkin yksityiskohtaiset asennusohjeet

Se on yks mahdollisuus jos en sitten tee itse.  
confused_orig.gif
säästää muuten aika pitkän pennin, jos jotain kautta saat itse tehtyä tai jonkun tekemään sulle.
Itse köyhdyin aikoinaan 03 636:sen kilpitelineestä 20€ ja oli todella hyvää jälkeä ja kestävä!  
thumbs-up.gif

ja BTW: 03-04 636:seen ei mene mikään kilpiteline heittämällä kiinni. Vaatii ihan perkeleellisen homman ku pitää koko stnan takakate purkaa, kuitenkaan sitä hajoittamatta..  
mad.gif
mutta kyllä se lopussa kiitos seisoo kun siitä on se hirveä lintulauta pois ja perä hoikan ja kevyen näköinen..  
cool.gif
Hö. Ei tuota ainakaan mulla tarvinnu purkaa kun sen asensin....sen muovilootan otti pois vaan.

Sama täällä kun asentelin minivilkut+kilpitelineen+valon. Niihin johtoihinkin pääsee kätevästi käsiksi pelkästään sen "työkalulootan" poistamisella lievää väkivaltaa käyttäen.

Sama täällä kun asentelin minivilkut+kilpitelineen+valon. Niihin johtoihinkin pääsee kätevästi käsiksi pelkästään sen "työkalulootan" poistamisella lievää väkivaltaa käyttäen.
Niin no joo..tuotahan mä tarkoitin...
biggrin.gif
koin sen työkalulootan irroittamisen tarvitsevan sellasta väkivaltaa, että päätin irroittaa takakatteen ympäriltä..
tounge.gif

Niin no joo..tuotahan  mä tarkoitin...  
biggrin.gif
koin sen työkalulootan irroittamisen tarvitsevan sellasta väkivaltaa, että päätin irroittaa takakatteen ympäriltä..  
tounge.gif
Tapoja on näköjään monia mutta lopputulos varmaan sama:)

Pääasia että saa sen hirveen kauhan pois sieltä!

Ite purin koko perän ja hyvinhän se sit lopuks meni.
062802jumpie_prv.gif
Kilpitelineen ostin bikeworldilta ja 30e tais maksaa, rosterista oli tehty. Jouduin tekemään vaan parit muutokset siihen kun päätinkin ostaa highmount devilin, joten se tuli käännettyä "väärinpäin" pienen hitsauksen saattelemana lisäten telineelle myös heijastimelle paikan.

kuva

Kilpitelineet on tosiaan lujassa, mikäli mieleistä ja "istuvaa" mallia meinaa löytää. Ja perän/undertailin mallikin asettaa vaatimukset telineelle. Itse lopulta päädyin omavalmisteiseen, kun sopivaa ei millään löytynyt. Tarkat mitat (suositteen purkemaan undertailin irti) ja pätevälle kaverille vain teettämään, mikäli ei itsellä välineitä löydy. Omasta tuli ainakin parempi kuin hyvä
biggrin.gif

Back