Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pistetään korvan taakse, olishan se mahtavaaVuokrailkaahan sieltä Inglesistä pyörät, mukavia seutuja ajella!
Ihanko tosi? Näkykö muita pyöriäMaanantain tuli kausi avattua Oulun seudulla. Tunnin lenkki Tyrnävän ja Kempeleen teillä.
Ei näkyny muita, mutta Tupoksen abc:llä tuli joku motoristi jututtaa kyllä. Oli kylläkin autolla liikenteessä.Ihanko tosi? Näkykö muita pyöriäMaanantain tuli kausi avattua Oulun seudulla. Tunnin lenkki Tyrnävän ja Kempeleen teillä.vai oliko hiljasta sillä rintamalla?![]()
![]()
+1ei voi kestää!täällä joensuun korkeudella menee varmaan huhtikuun loppuun ennenkuin otan pyörän liikenteeseen...toukokuussa viimeistään....kuume ois jo kova...Kyllä huhtikuun puolessa välissä ajellaan jo.![]()
heheh, en kai mä pääse vielä edes hallin pihasta tielle kun onMaanantain tuli kausi avattua Oulun seudulla. Tunnin lenkki Tyrnävän ja Kempeleen teillä.
Pikku hilijaa livotat sieltä pääteilleheheh, en kai mä pääse vielä edes hallin pihasta tielle kun onMaanantain tuli kausi avattua Oulun seudulla. Tunnin lenkki Tyrnävän ja Kempeleen teillä.
niin jäässä piha, mieli kyllä tekisi kun joitain viikkoja sitten pyörän laitoin![]()
ja nuo tiet alkaa olla jo mukavan kuivat
Näinhän se menee1+Helvetti tässä alkaa olla sellainen polte jo ettei ajatukset muussa pyöri paitsi pillussa![]()
![]()
Vaaarooovaaasti vain...Pikku hilijaa livotat sieltä pääteilleheheh, en kai mä pääse vielä edes hallin pihasta tielle kun onMaanantain tuli kausi avattua Oulun seudulla. Tunnin lenkki Tyrnävän ja Kempeleen teillä.
niin jäässä piha, mieli kyllä tekisi kun joitain viikkoja sitten pyörän laitoin![]()
ja nuo tiet alkaa olla jo mukavan kuivat![]()
hah, joo tota luokkaa se on täälläkinVaaarooovaaasti vain...Pikku hilijaa livotat sieltä pääteilleheheh, en kai mä pääse vielä edes hallin pihasta tielle kun onMaanantain tuli kausi avattua Oulun seudulla. Tunnin lenkki Tyrnävän ja Kempeleen teillä.
ja nuo tiet alkaa olla jo mukavan kuivat![]()
![]()
Tuskin on sen liukkaampi pätkä kuin tämäkään: The väylä![]()