• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Uusi jäsenetu MotOrg ry:n jäsenille : Korvatulpat!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jassu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Jassu

Kunnia pj
MotOrg ry jäsen
earinclogo.jpg

EarInc-Finland tarjoaa MotOrg ry:n jäsenille korvakäytävän mukaan valettavia korvatulppia seuraavin hinnoin:

Teetettynä Lohjalla
1-4 kpl - 40e/pari (50e/pari ei jäsenille)
5-9 kpl - 35e/pari (50e/pari ei jäsenille)
10+ kpl - kysy tarjous!

Muualla suomessa teetettynä (tekijä saapuu tilauksesta)
5-9 kpl - 40e/pari (50e/pari ei jäsenille)
10+ kpl - Kysy tarjous!

Tilaukset ja tiedustelut : earincfin@gmail.com

Huom: Jäsenedun saa ainoastaan MotOrg ry:n jäsenkortin esittämällä. Kimppatilauksissa kaikkien ei tarvitse olla yhdistyksen jäseniä, mutta hintaedun saavat vain jäsenet.

Onko vaimennuskyky minkälaista tasoa, verrattuna kertakäyttötulppiin tai kuusitulppiin? Onko miten helppo pujottaa? Kuivana kuusitulpan survominen saa jo aikaan sen verran kipua että olen vannoutunut kertakäyttöisten (eli puoli kesää) käyttäjä

Onko vaimennuskyky minkälaista tasoa, verrattuna kertakäyttötulppiin tai kuusitulppiin? Onko miten helppo pujottaa? Kuivana kuusitulpan survominen saa jo aikaan sen verran kipua että olen vannoutunut kertakäyttöisten (eli puoli kesää) käyttäjä
Tulpat vaimentavat 28Db ja korvaan laitto onnistuu ainakin minulla ja emännällä ihan helposti. Toisella on isot korvakäytävät ja toisella pienet, eikä eroa ole huomattu.

tuossa just viikkonloppuna teetin tuollaiset, ja reilut 200 kilsaa painoin yhtäkyytiä pysähtymättä. Ei mulla ainakaan ole valittamista...

hyvät ovat ja hiljaista on, kuin huopatossutehtaalla. Itselle on mahdottoman kaposet röörit, joissa ei oikein kertikset pysy tai jotain sihinää pääsee aina läpi. Noilla toimii!
thumbs-up.gif

tommoset on työnpuolesta käytössä ja on hyvät, pitää siis hankkia mopoilua varten tommoset myös.

Tulpat vaimentavat 28Db ja korvaan laitto onnistuu ainakin minulla ja emännällä ihan helposti. Toisella on isot korvakäytävät ja toisella pienet, eikä eroa ole huomattu.
28db?
omg.gif
Kuuleeko noiden kanssa enää mitään?

28db?
omg.gif
mulla on ittellä Elacin:in muotoonvaletut 25db:n vaimennuksella ja hyvin kuuluu se mitä tarvii kuulua

tuossa just viikkonloppuna teetin tuollaiset, ja reilut 200 kilsaa painoin yhtäkyytiä pysähtymättä. Ei mulla ainakaan ole valittamista...
Mun tulppia joutuu vielä hiukan muokkaamaan, vaikka muuten tuntuu hyvältä niin kypärä päässä, varsinkin vasen puoli painaa ikävästi. Täytyy käydä jossain vaiheessa lohjan reissu, et saa tulpat pelittämään kunnolla.

Tapahtui tässä elämässä:

Soittaja: kuulonhuolto liitosta hyvää päivää!
Vastaaja: MITÄ!
Soittaja: KUULONHUOLTO-LIITOSTA HYVÄÄ PÄIVÄÄ!!

Kuulossa ei (tiettävästi) siis ollut mitään vikaa, mutta tausta melua vaan oli liikaa, niin ei kuullut kuka se soittaja oli.
biggrin.gif

28db?
omg.gif
Riippu siitä mitä haluu kuulla.
-Oltais tulossa teille saunaan
- Mitä, ei kuulu mitään
- Tuodaan juomaa mukana
- No nythän alko kuulumaan

biggrin.gif

28db?
omg.gif
Hyvin kuuluu kypäräpuhelinkin (autocom).

Jos haluaa kuulla "paremmin" saa tulpista myös mekaanisella suodattimella olevaa versiota. Lisähintaa perustulppien lisäksi tulee MotOrgilaiselle 20e/korva ja muille hinta on 30e/korva.

Mekaaninen suodatus leikkaa kaikki yli 80db äänet pois. Suodatinta ei saada mahtumaan älyttömän pienien korvakäytävien tulppaan, mutta esim itselläni on sen verta isot käytävät että mahtui. Käytän suodatintulppia ampumakäytössä, umpinaisia käytetään sitten mopoillessa.

Mun tulppia joutuu vielä hiukan muokkaamaan, vaikka muuten tuntuu hyvältä niin kypärä päässä, varsinkin vasen puoli painaa ikävästi.
Mulla kävi samalla tavalla molemmin puolin. Tuli sentään neuvottua muita pitämään kypärä päässä massan kovettumisen ajan, mutta menin sitten itte rikkomaan ohjetta kun potta unohtui himaan. Ja korjattavaksihan noi tulpat menee, ei voi mitään. En ikinä enää teetä muotoonvalettuja tulppia ilman että kypärä on päässä, nimim. kahdesta mokasta jo jotain oppineena.

Reilut 10tkm nämä korvassa ajaneena ei voi kun ilmaista tyytyväisyyttä. Toimii muuten hyvin myös esim. keikoilla tai vaikka rälläköidessä... Muistaakseni näihin oli mahdollista myös upottaa jonkinsortin kuulokkeitakin?

Pitänee varmaan ensi kesänä hakea paremmallekin puoliskolle kun nyt hinnastakin saa vään pois
smile_org.gif

Back