• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Uusi jäsenetu: JM Mäenpää

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tiggeri
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Re: Uusi jäsenetu: JM Mäenpää

adenauer300 sanoi:
Ebaystä alkaen 7€
Pystytkö heittämään linkin? En meinaan itse ole kyennyt löytämään muualta kuin hämäristä verkkokauppoista, vielä hämärämmistä kiinalaisista verkkokauppoista ja yhdestä jenkkiläisestä jossa se oli "hieman" ylihinnoiteltu. Ebay:ssa on edes PayPal:in maksuturva.

Grimberg sanoi:
Pystytkö heittämään linkin? En meinaan itse ole kyennyt löytämään muualta kuin hämäristä verkkokauppoista, vielä hämärämmistä kiinalaisista verkkokauppoista ja yhdestä jenkkiläisestä jossa se oli "hieman" ylihinnoiteltu. Ebay:ssa on edes PayPal:in maksuturva.
Samalla hakusanalla löytyy. "Steering Wheel Remote Control"

Grimberg sanoi:
Olisko mahdollista saada näitä tai vastaavia valikoimaan? https://m.aliexpress.com/s/item/326...-Car-Motorcycle-Bike-Handlebar-Remote-Control

Lähetetty minun Nexus 6 laitteesta Tapatalkilla

Periaatteessa voisin näitä tilata kauppaan, mutta kun ovat elektroniikkaa, niin tulee ongelmaksi se mistä täällä on ollutkin jo aiemmin juttua eli takuu, vian määrittäminen yms. hommat... kun on elektroniikasta kyse, niin ei ikävä kyllä, ainakaan vielä tässä vaiheessa.

Suzu-ukko sanoi:
Tämä on huvittanut jo pitkään. Ei mahdu mun ajatukseen että kuinka tuohon pyörätelineeseen pyörän saa :grin:

Voisin kuvitella että puhelintelineenä tuo toimisi paremmin.

Oli niin hyvä pointti, että muutin otsikon näihin tuoteryhmiin! Nyt siellä seisoo seuraavasti "Telineet puhelimelle". Alunperin kopsasin tuon sellaiselta Suomalaiselta verkkokauppapistekomilta tuon otsikon. Mutta nyt tarkemmin ajateltuna sehän on väärin kirjoitettu! Kiitos tästä! :)

Hieman kaksipiippuinen juttu, kun toisaaltahan siihen telineeseen kyllä saa moottoripyörän kiinni, mutta toisaalta taas sen saa moottoripyöräänkin kiinni :D

Viimeksi muokattu:
tumb1 sanoi:
Mitäs tälle lafkalle kuuluu nykyään?

Vissiin mennyt lopullisesti lappu luukulle?

Virallinen nimi: JM Mäenpää
Y-tunnus: 27242894
Toimiala: Urheiluvälineiden ja polkupyörien vähittäiskauppa (TOL: 47641)
Toimialakuvaus: (Päivitetty: 22.12.2015)
Erätuotteiden valmistus ja myynti
Kaupparekisteri
Yrityksen tila: lakannut

Tarkennetaan vielä edelläolevaa sen verran, että 5.7.2017 näkyy olevan päivätty tuo lakkautusilmoitus kaupparekisterissä.

Back