• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Uusi Aprillimies ilmoittautuu!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Repis
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tere vaan kaikille,yksi tuono ukkeli lisää tälle foorumille!
buttrock.gif
Onhan tuo mopo jo jonkun aikaa tallissa ollu,mutta kirjautuminen tänne on ollu työn ja tuskan takana jo pitkään..
confused_orig.gif
Kysäisemä heti paria juttua kyseistä pyörää koskien. Onko teillä muilla millasia airbox-modeja pyörissänne? Itse olen tässä miettiny josko hommailis jonkun,kun alkaa tuo keskikierrosalueen kuoppa tympäsemään. Sitäkin tässä mietin,että miten hyvin nuo systeemit pitää roskat loitolla koneesta? Renegaden mallissa eikai roskista ole haittaa ja eikai tuossakaan mitä esim. kaemna myy?? Ja toinen juttu noihin virtaongelmiin liittyen,että oiskohan ihan tyhmä idea,jos laittas valoihin katkaisimen? Sais kaiken virran starttaamiseen ja latais paremmin akkuakin,kun lämmittelee konetta ennen ajoa.. Nyt vaan äkkiä lumet pois ja ukkosta ilmoille!!
buttrock.gif

Tere vaan kaikille,yksi tuono ukkeli lisää tälle foorumille!  
buttrock.gif
 Onhan tuo mopo jo jonkun aikaa tallissa ollu,mutta kirjautuminen tänne on ollu työn ja tuskan takana jo pitkään..
confused_orig.gif
 Kysäisemä heti paria juttua kyseistä pyörää koskien. Onko teillä muilla millasia airbox-modeja pyörissänne? Itse olen tässä miettiny josko hommailis jonkun,kun alkaa tuo keskikierrosalueen kuoppa tympäsemään. Sitäkin tässä mietin,että miten hyvin nuo systeemit pitää roskat loitolla koneesta? Renegaden mallissa eikai roskista ole haittaa ja eikai tuossakaan mitä esim. kaemna myy??  Ja toinen juttu noihin virtaongelmiin liittyen,että oiskohan ihan tyhmä idea,jos laittas valoihin katkaisimen? Sais kaiken virran starttaamiseen ja latais paremmin akkuakin,kun lämmittelee konetta ennen ajoa..   Nyt vaan äkkiä lumet pois ja ukkosta ilmoille!!  
buttrock.gif
Tervetuloa Tuonolandiaan!
tounge.gif
Toi ilmaboksimodi ei ole niin tarpeellinen kuin alkukäyrien modaus tahi 2-2 putket keskikierrosten kuopan eliminoimisessa. Tähän päätelmään olen ainakin itse 2 vuoden aikana tullut kun näitä virijuttuja tankannut esim. aprillifoorumilta. Toki kannattaa katsoa sinne boksiin ja vaihtaa ilmakollektori vanhemman malliseen ja katsoa ettei siellä sitä rajoitin palaa enää ole. Pala on juuri ennen ilmansuodatinta jos se siellä on. Itellä löytyy Ironbitentekele ilmaboksin tilalta. Hyvin on vörkkinyt...

Joo, Tuonolandiassa on oikein kivaa!! Kunhan vaan tuo kortti pysyisi taskussa,meinaa kasvaa aika isot sarvet päähän kun tuolla ajeloo! Tuosta ensmäisestä viestistä jäikin pois,että mopotti on -05 musta Tuono.Kaikki kuristukset on poistettu ja pakoäänenparannin asennettu/ruisku säädetty.Välitykset lyheni heti,kun pyörä saatiin kaupasta omaan talliin. Ja "mikkokoo",en edelleenkään myy powercommanderia..
biggrin.gif

Joo, Tuonolandiassa on oikein kivaa!! Kunhan vaan tuo kortti pysyisi taskussa,meinaa kasvaa aika isot sarvet päähän kun tuolla ajeloo! Tuosta ensmäisestä viestistä jäikin pois,että mopotti on -05 musta Tuono.Kaikki kuristukset on poistettu ja pakoäänenparannin asennettu/ruisku säädetty.Välitykset lyheni heti,kun pyörä saatiin kaupasta omaan talliin. Ja "mikkokoo",en edelleenkään myy powercommanderia..
biggrin.gif
No katoha. Tulit sinäkin järkiisi ja otit pelin pois myynnistä...
tounge.gif

Ja en ole enää commanderia ostamassa - ostin nimittäin oman  tässä hetkisen aikaa sitten
wink.gif

Tulin tässä synkkinä talvi-iltoina siihen tulokseen,että ei ole tuonon voittanutta!
sport05.gif
No,ehkä superduke,mutta on niin kallis..

Ite en ole vielä kerinny edes SD:tä tyypittämään..Tai no,eipä niitä täälläpäin ihan joka kulmalla olekaan koeajettavana!! On vaan niin kehuttu peli,että alko mietityttämään. Jos taas laskee mitä kaikkea saisi tuonoon sillä välirahalla,niin duke unohtuu yllättävän äkkiä! Ajetaan nyt vielä tämä kesä meleko vakiona(takuu päällänsä) ja sitten enstalvena aletaan ettimään täytettä tehokuoppaan..
tounge.gif

Back