• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Uusi ajokki haussa.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TwinTenox
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Onnea hienon valinnan johdosta. Pyörä, jota on kehuttu kaikissa testeissä ja koeajoissa, mutta joka Suomessa ei ole saavuttanut suurta suosiota. Johtunee siitä, että Suomessa sporttipyörän arvostuksen aste on monilla valintaa suoritettaessa tehoa/cc/kierrosta-akselilla ja twinin hienoa käytöstä ja ajettavuutta ei noteerata samalla lailla. Se kun ei kierrä koljardia eikä huipputeho ole miljardia. Virkistävän poikkeuksen muodostavat (ja nyt alkanee meuhkaus...) italialaiset twinivehkeet ja muutama japsitvini, mutta tuppaavat olemaan v-twinejä, vierekkäinhytkyttäviä sportteja ei tosiaankaan liikaa näe.

Niin se vain on, että minua tuskin saa enää palaamaan rivinelosiin. Tällä hetkellä tuntuu, että TRX jäänee palvelukseen useammaksi kesäksi ja ehkä sen jälkeen on sitten V-twinin vuoro. En minä toki kiellä sitä, että nelareissa on omat etunsa ja juttunsa, ne ei vain ole mun juttujani.

Rivikolmonen on kyllä vielä koeajamatta...

Niin se vain on, että minua tuskin saa enää palaamaan rivinelosiin. Tällä hetkellä tuntuu, että TRX jäänee palvelukseen useammaksi kesäksi ja ehkä sen jälkeen on sitten V-twinin vuoro. En minä toki kiellä sitä, että nelareissa on omat etunsa ja juttunsa, ne ei vain ole mun juttujani.

Rivikolmonen on kyllä vielä koeajamatta...
YES
062802jumpie_prv.gif

Parhaan otit noista.

Hieno peli sulla on.
Mullakin oli sellanen. Toi puna-muta väritys on kuulema joku speciaali malli
confused_orig.gif
Väitti Jammu kauppias Saksassa. Tiedä sitten halusko vaan keksiä jotain. No ainakin niitä on vähempi ku yksvärisiä :-)
Tällänen mun oli
a5fbc502a426a6628df9c2abb410e891.jpg

Back