• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

uusi 1290 Super Duke KTM tulossa vihdoinkin.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Wiwwee
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
GuessWho sanoi:
Päinvastoin, sinut toivotetaan tervetulleeksi Oranssiin vallankumoukseen. Ensimmäisen askeleen olet tietämättäsi jo ottanut. Tervetuloa :thumbup:

Ai nyt astuin sellaseen suohon mistä ei ole poispääsyä? :grin: Jos elämässä oon jotain oppinut niin sen, että en sano koskaan: Ei koskaan. Ehkei nyt ihan ajankohtainen pyörän päivitys mutta tietty huomenna jo voi olla toisin :) Lähinnä valinnanvaikeus iskee kun vaihtoehtoja katselee. Sehän on se viimeinen virhe jos lähtee koeajolle ensi kesänä... ja virheestähän ei opi vaikka ne tulee pahuksen kalliiksi :thumbup:

Joo. Siitä huolimatta, tai kenties juuri sen vuoksi, mä en oo todellakaan jaksanut osallistua näihin "mun isillä on enemmän kuutiotuumia" tyyppisiin jauhantoihin.

Okei, ihan normaalia tietysti että jengillä ei ole parempaakaan tekemistä tähän aikaan vuodesta, mutta joku raja... en ihan tajua sitä miksi hondamiesten tai duksufanien tai muiden pitää tulla juuri tähän ketjuun oksentamaan, jos SD1290 ei kerta yhtään kiinnosta. En mäkään mene jauhamaan hyödytöntä p*skaa muiden pyörien ketjuihin.

Missähän kohtaa täällä on joku erityisen aggressiivisesti mussuttanut, että 1290R on täysi vitsi tai "paskalaitos" ? Hiukan nyt sitä vapaampaa vaihdetta silmään siellä. Jotkut ovat toki takertuneet tähän "the beast" nimikkeeseen ja luotuun markkinointihekumaan, mutta eikös täällä nyt ole tarkoitus keskustella puolesta ja vastaan tai ihan miten vain ja hyvässä hengessä ? Ymmärrettävää tietysti jos pyörä on jo tilattu, niin "tunteet pinnassa" ja muiden mielipiteet risoo pienestäkin letkautuksesta :;):

Itse sairastuin porkkanatautiin jo 80 luvulla.Tai silloin ne oli valkoisia:D
Monen merkkistä pyörää on ollut,crossia ja katupyörää.Viimeksi oli superduke 990,mutta nyt taas japsikampetta.
En itse voi sille kyllä mitään,että KTM puhuttelee ainakin mua.Kova hinku olis uuteen dukeen,mutta laitetaan nyt jäitä kuitenkin hattuun.

Mielipiteitä on tietenkin moneksi,mutta onneksi on merkkejäkin:WAZAAP:

titanium sanoi:
Itse sairastuin porkkanatautiin jo 80 luvulla.Tai silloin ne oli valkoisia:D

Mielipiteitä on tietenkin moneksi,mutta onneksi on merkkejäkin:WAZAAP:

Täällä kun näyttää välillä lämpö nousevan, niin ehkä pieni huumori kevennys sopii tänne väliin:
Kaikki tuskin aukee Googlen transrollaattorilla, mutta saksaa osaavilla saattaa parissa kohtaa lirahtaa punttiin.
KTM

Kick Ten Minutes
Klemmt täglich mehrmals
Keine tausend Meter
Katholisches Trachten Moped
Kindertransportmittel
komm trampel mit
Kawasakitötungsmaschine
KartoffelTretMaschine
Koa Trottl Moags
Keine Taugt Mehr
KärntnerTrottelMaschine
Kein Tempo möglich
Kleines technisches Miststück
Kana Trautsi Mitfoan
Königliches Transport Mobil
Kuh Treiber Mopped
Kleintechnischer Misthaufen

Saa poistaa jos ahdistaa, sillä eihän tällainen toiselle merkille naureskelu kuulu asialliseen keskusteluun.

titanium sanoi:
Kotarin laatu oli kyllä kyseenalainen 80 ja 90 luvulla ainakin.
Viimeisin duke oli kyllä hyvä.:jippikaijee:

kymmenkunta Kotaria ja yhdestä on pakko sanoa että se oli aika hankala. Ensimmäinen 500cc nelaricrossi Rotaxin pannulla aiheutti oivallisia ongelmia. Sitten kun sen sai papattamaan, sillä oli kyllä huima kaasutella.

Oiskohan nyt kyseessä eniten teoriassa ajettu mopo tämä 1290 orgissa sillä monellakaan tässä topicissa sitä ei vielä ole edes varattuna tai ostettuna tallissa, mutta ajettuna teoriassa kyllä . Yhdellä orggilaisella on varmasti. Mun on vielä liikkeessä myyty lappu tankissa ja siihen kuuluvia power partseja on varaosapuolella odottamassa kotiin kutsua ja minä olen jo ajellu viime yönä sillä unissani ja keulihan se heti ihan pelkällä kaasulla:).

Ihan hauskahan tätä paskanjauhantaa on välillä käydä lukemassa, vaikka osallistumiseen en koekaan elämää suurempaa tarvetta.
Sen verran on-topiccia, että männä viikolla tein päätöksen lisävarusteista ja käskin laittaa ne tilaukseen.
Uotellaan uotellaan...

Jatkakaa.

Viimeksi muokattu:
Laitetaans muutama kuva vielä
Tää väritys kyllä iskee
1000352_468682129917596_211544629_n.jpg

1468696_468682046584271_268860410_n.jpg

Viimeksi muokattu:
lähti muuten todella helposti ylitse. Jätkä selvästi halusi kyllä keulia, mutta tajusi myös virheensä todella nopeasti, mutta ei tainnut moottorijarrua löytä, luistokytkimen paska petti miehen.

takajarrulla olis voinut paikata, mutta jos ei ole vaistotasolla sen käyttö, niin ei toivoa. Ja vaikka olisi vaistotasolla takajarrun modulointi, niin jos ei valmistaudu keulimaan, niin ei ole jalka välttämättä sopivasti, että kerkiäisi korjaamaan.

näitä laitteita taitaa saada avk:lta ens kesänä...

Voisko olla että edellinen kuski oli naputellut keulimiseneston pois seuraavan kuskin tietämättä. Napakasti karkasi himmeli alta kyllä ja vittuilun määrää varikolla voi vain arvella :blink:

Back